mesela ben herkesle iyi olanı tehlikeli ve sinsi diye düşünürüm. herkesle iyi olamazsın gibi.

mesela ben herkesle iyi olanı tehlikeli ve sinsi diye düşünürüm. herkesle iyi olamazsın gibi.

Bence birinin tehlikeli olduğunu anlamak için dikkat edilmesi gereken bazı ince detaylar var. Herkesle iyi olmak, bence yüzeyde hoş görünebilir, ama gerçekten derine inildiğinde bazen o kişiyle ilgili güven vermeyen şeyler ortaya çıkabilir. Mesela, insanın kendini sürekli olarak gizlemesi, sürekli maske takması ya da her duruma uyum sağlama çabası beni tedirgin eder. Gerçekten tehlikeli olan insanlar, genellikle başkalarının duygularını kullanarak manipülasyon yapmaya eğilimlidir. Ayrıca, birinin sürekli olarak başkalarına kötü niyetli şekilde arka planda konuşması, güven kazanma çabası da tehlikeli bir işarettir. Bence en önemli şey, birinin içindeki karanlık tarafları görmek için dikkatli olmak ve hislerine güvenmektir. Zaten içten içe bir şeyler seni rahatsız ediyorsa, bu çoğu zaman bir uyarıdır.
Tehlikeli olduğunu kimse anlayamaz ki sadece sıradan bir aynı tür organizma = insanoğlu olduğunu biliyoruz. Kısacası ortalık faili meçhul ikiyüzlü aciz koyun racona tersin ve kişinin hürriyetini alalen ele geçiren ve yaptığı yanına kâr kalan'ın en önde gideni olmuş
Baya yanlışmış düşüncen. Toplumsal tümör zaten bu düşünce tarzı. Herkesle iyi geçinebilmek bir sanattır. Soruya gelince son ana kadar anlayamazsın. Ve insanları çekiştirip şizofrence arkalarından konuşması, kendisi süper insanmış gibi eleştirel dil kullanması yeterli.
Herkesle iyi olan insan için üzülürüm ben. Çünkü sürekli bir kendisini sevdirme beğendirme çabası vardır. Bence çabuk öfkelenen insan tehlikelidir.
Cevap
46Cevap
Herkes hakkında konuşup kendisi hakkında asla tek kelime etmiyorsa
En tehlikeli İnsan yapısı..
eğer yalan söylüyorsa
Benim böyle bir arkadaşım var herkesle arası iyidir. Ne kimseye derdini anlatır ne de kimseye derdini halini sorar. O anlık muhabbet, selam sabah o kadar.
Bir yaralı parmağa işemez mesela. İşine geldiği gibi davranır. Hiç sevmediğini bildiğim bir insanın yanında bile o kişiye kadar pozitif ve iyi davranır ki Allahallaa dersin ama daha önceden o kişiyi sevmediğini konuşmuşsundur.
Tehlikeli midir görmedim bilemem ama herkes çok sever bu kişiyi ve hiç kötü bir söz söylenildiğini duymadım arkasından.
Bu ben
1. Herkese iyi davranan insan sıkıntılıdır,2. her lafında bir düşünce inanışa yönelik konuşmalar normal bir şey değildir psikolojik olarak olgunlaşamamıl birşeyleri oturtamamış insandır bu kendi filtresinden geçirmez kafasındaki inanca göre şekillendirir herşeyi kendini insanları olayları
3. kendini ezikleyen insan ben bu kategoriye aittim bir zamanlar
Bu da hayat enerjinizi emer sömürür kendine hayrı yoktur amacı sadece şikayet etmektir kendi farkında ola da bilir olmaya da çaresiz insandan uzak durmalı
@Xperellaa diyorum ya ben de öyleydim çoğu insan öyle
Aileden sevgi görmemiş olabilir bi düt yaramayan biridir kendi benlik algısı yoktur tecrübeyle geçecek bu biraz uyara bilirsin onu
@Xperellaa Kotu dusunme insan hayatinda bzen bu sureclerden geciyir belki bir derdi vardir,3 5 sene falansa ama her zaman boyleyse bilemem.
bu çok d oğru bir tespit, herkesle iyi olan rol yapıyordur, ama yinede böyle bir kişi olamaz çünkü kendisi gibi başka insanlar vardır en azından onları m anipule edemeyecektir. işine gelmeyenle nasıl konuşsun.
Herkesle iyi anlaşan insan karaktersizdir, iki yüzlüdür. 🤷🏻♀️
Olaylara verdiği tepkiler, nelere güldüğü, mesela bağımlılığı var mı gibi bunları ucundan ucundan gösterir aslında. Mimiklerini takip edin konuşurken 🤷🏻♀️
Aşırı agresyon, sakin kalamama, sürekli gerginlik, sürekli tartışma yaratmaya çalışma, her konuda kendini haklı görme, empati yapamama, ufak tefek şeyleri bile büyütüp sorun yaratmaya çalışma, yaptıklarını sürekli söyleme gereği duyma vb.
Bana göre iki çeşit tehlikeli insan vardır. Birinci; kaypak, iki yüzlü, yalancı ve çok konuşan türden olan öbürü ise sessiz olan. Birinci tür ne olduğunu belli eder ona göre önleminizi alırsınız, notunu verirsiniz ama ikinci türe karşı savunmasız kalırsınız. Sessiz olması size güven duygusu aşılar. Çok konuşmadığı için dürüst olduğunu düşünürsünüz. Halbuki icinde neler vardır ne fırtınalar kopuyordur, ne planlar yapıyordur bilemezsiniz.
Durduk yere sinirlenen insanlar bana çok Tehlikeli geliyor..
Bide hemen samimi olan İnsanlarda tehlikeli geliyor..
evet çabuk sinirlenen insanlar bana tehlikeli geliyor sen de öyle düşünüyor musun
@olalaaa__ bilmem öyle insanlar bana çok fitne fesat bencil çıkarcı geliyor
@eeecitahhh yok yani öyle olanlar da vardır tabi de.
Bi olay olur sinirlenmen gerekir o doğal bi durum..
ama bazende gözünün üstünde neden kaşın var diye sataşıp kavga eden İnsanlar tehlikeli. Bunu demek istemiştim. Durduk yere sinir küpü olarak gezen bi çoğu İnsan var ve psikolojik olarak sağlıklı değiller, buda onları tehlikeli yapar
Uzak dursunlar karışan yok 😁
Aynen, yoksa bi çoğumuzda Sinir var. Yeri geldiğindede olması gerekir az ya da çok o tartışılır ama buda bi Refleks sonuçta..
de senin dediğin gibi kimse kimseyede karışmasın.. aman iyi İnsanlara denk gelelim yeterli🍀
Çok konuşuyor, çok gülüyor, dün tanıştığı ile ertesi gün can ciğer oluyor, çok çabuk fikir değiştiriyorsa tehlikelidir ama bazı ahmaklar bunun tam aksini düşünür
Herkesle iyi olan sabırlı kimseyi incitmemek isteyen insandır, ama sürekli birilerinin arkasından konuşan seninde arkandan konuşacaktır çabuk sinirlenen insan kin tutmaz ağzından çıkan her kelimeyi düşünerek konuşan insandan daha sinsisi yoktur. Öfkesini biriktiren insandan daha tehlikelisi hiç yoktur birde en önemli kıstas hayvan sevgisi
kelimelerini özenle seçiyor işte bunun nesi sinsilik
Kelimelerini özenle seçmek mi yoksa her kelimenin hesabını yapmak mı? Başta yazdığım cümlede zaten anlamalısın kimseyi incitmemek mesele politik olmak mı? Politik insanlardan nefret ediyorum
Kesinlikle bu doğru birde konuşurken çol dikkat çekenden ve ikna kabiliyeti yüksek olan insanlardan korkarım neye ikna olduğunu bile anlayamıyorsun o sırada
fitne fesat arkandan iş çeviren düşüncelerini söylemeyen insandan kork böyle insanlar sinsidir
Herkesle iyi olan insan rol kesen insandır. Cakaldir.. duruma göre kıvırandir.. birini tanimak onun başkaları ile ilişkisini gözlemden geçer. Başkasına neler yapıyorsa sana da onu yapar. Ha bazıları var buram buram iyi niyet kokar davranışları. Bunları da görmek gerek
amacinin ne oldugunu bilmedigin insan tehlikelidir her yaptigi her söyledigi bir amaca hizmet eder normalde insanlarin ama bazi insanlar bunu fark ettirmez o iste sıkıntı vardır uza ordan
Bir konuda uyardigimiz biri bize tehdit hakaretle karşılık veriyorsa o kişi tehlikelidir ve sinsidir baş edemezsin ve onu düşman veya dost sıfatınada koyamazsın
eylemlerin düşüncelerin de hissettirdiklerinin de tehdidi hakareti vardır illa söze gerek yok
Birinin yanındayken başkasını gömen, başkasının yanındaylen de sizi gömen kişiler çok var ve gerçekten baya fenalar kısacası bukalemun gibi sürekli renk değiştirenler tehlikelidir
Ama bu kulağına gider arkasından konustuklarinin. Bugün benim hakkımda konuşur kulağıma gelir. Yarın başka arkadaşınin arkasindan konuşur yine kulağına gider. Böyle böyle toplumda dışlanması gerekirken neden tehlikeli olarak nitelendiriyoruz ve uzak durma ihtiyacı hisseden biziz
İntikam duygusu bazı insanlarda fazla oluyor mesela bir hata yapıyor sadistçe o bunu hak etti o yüzden yaptım diyorsa bu gerçekten iğrenç bir şey.
İnce dudaklı insanlar
Akrep burcu olan insanlar
Ve Araplar ve Yahudiler benim için tehlikeli kategorisinde
Herkes ilk bakışta anlarım demiste herkes görünüşü gibi değil hatırlatmak isterim.😊
Erkeklerin saç şekli tas traşıysa kesin şiddet eğilimlidir mesela, yanından geçerken hazırlıklı olun ki aniden savunmaya geçebilin.
Bende herkesle iyiyim. Herkesle iyi olan insan ortamını şekillendirebilen insandır. Bunu beceremeyen zaten anlaşamaz.
Herkesle iyi olup olmamasıyla alakası yok aslında bazen çevre kötüdür bazen kişi aslında tehlikesi yapıp yapmadıklarıyla ilgilidir.
Ben herkesle iyiyim ama evet içten içe tehlikeliyim Çünkü herkesin ne halt yedigini biliyorum ama kimse benim ne yaptığımı bilmiyor 😈😂
Çok bellidir sezerim ilk başta gözleri onu ele verir yaptıkları yapacakları hal ve hareketleri tavırları davranışları konuşması bakışları
Bir insanın en kötü iyi konuşması ile sana yaklaşır ve sende onu iyi biri olduğunu düşünürsun iyi laf yapan kişiler kim olursa olsun çok tehlikeli manüpilasyon yapıyor böyle kişilere dikkat etmek gerekir
Fazla iyidir.. fazla mütevazı her zaman duygularinda kontrolcudur hep biri onu izliyormus gibi davranır...
Sınıf arkadaşlarım bana katil lakabını takmıştı sessiz ve iri çakmak gözlü olduğum için halbuki ben tavuk bile kesemiyon
İyi yalan söylüyorsa ve kendisi hakkında fazla bilgi vermiyorsa tehlikelidir
gec vakitlere kadar dışarda duran erkek/kız bana tehlikeli geliyor
Manipüle etmeye çalışan insan tehlikelidir. Sen şöylesin sen böylesin gibi suçlayan inasan..
Tehdit, hakaret, küfür falan yoksa korkun. Havlayan köpek ısırmaz.
Kaybedecek hiçbir şeyi kalmayan insan tehlikelidir gerisi fasa fiso
Sessiz ve etrafı iyicene izliyorsa. Bakışlarında bir iğrençlik sezersin.
Bir insan her şeye atlamıyorsa ve hemen sinirlenmiyorsa sakin ve planlıysa tehlikelidir
Sabit fikirli ise ve kendi düşüncesinden başkasını umursamıyorsa
Deyayda yazdıgin sebeplerden dolayi bir arkadaşımı hayatimdan cikardım.
Evet bencede öyle ama ben insanalrın çift taraflı dinlemeyi severim. 😃😄😆
İnat ile takıntı arasındaki çizgiyi geçmişse o adam tehlikelidir
Tatlı dilliyse herkesle iyiyse o insandan hayır gelmez sevmemdenoyle insanları
Kendini bilen insan herkese yüz vermez tatlım hoşuna gitmeyen insandan uzak durur bı çizgisi vardir kimseye eyvallah etmez böyle insandan zarar gelmez cunki ne olduğu bellidir..
Ama bu herkesle iyi olan insan şekilden şekile girer menfaati için herşeyi yapar kimseyle kötü olmaz nabza göre şerbeti verir çıkarına göre şekillenir ve böyle insanda şeytanın tekidir asla sevmem
Hissediyorum aslında bir sey uyuşmuyor yanılmıyorum
Kötü insanlar hainliğini her yerde bir şekilde belli ediyor
Bende sinsi insanları sevmem içi dışı bir olması lazım
manipülatif konuşuyorsa kendini hemen ele verir (kendim için konuşuyorum)
Herkese iyi davranan insanın sokak ortasında başka bir arkadaşı için bağıra bağıra; bir arkadaşım escort**luk yapıyor dediğini duymuştum.
Tehlikelidir ilerde lazım olunca kullanırım tipidir aman kimse ile kavga etmiyim ama kimse ilede yakın olmayayım ama hep bir yerde dursun hiç sevmediğim insan profili neysen osun gizli narsistler de başta böyle oluyor.
Sinsi ve ikiyüzlü ise tehlikeli olduğunu anlarız.
Bir noktada aşırılığa kaçması. Bu birçok alanda olabilir fakat aşırılık genellkle farklı bir şeyin eksikliğine karşı verilen bir tepki oluyor.
Valla suratına bile yansıyor çoğunun. İnsanın kalbi nasılsa, yüzü de sözleri de aynı oluyor. Çok zor değil anlamak
Haddini bilmiyorsa. Herkesin hayatına karışıyor ise, bence bu tehlikeli.
Sürekli bir koz peşinde olan koz toplayan iki yüzlü ve zayıf noktandan seni vuran yalakaci fesat bencil, çıkarcı ve narsist insanlar tehlikelidir
senin karakterin nasıl merak ettim
sen nasıl birisin merak ettim
Herkesle iyi olan diyince aklıma sulaleyle iyi olan kuzenim geldi /
Kimse anlayamaz abi boş konuşmayın kötülük olduktan sonra akıllanıyo insan
Karşı cinslerle ilişkilerde edep ahlak namus kavramlarının sınırlarını aşan kız/erkek tehlikelidir
Herkes tarafndan seviliyorsa
Kendini övüp duruyorsa
Olur olmaz herşeye Öfkeleniyorsa
Aşırı sahiplenici ya da aşırı bağlılıg varsa
Sinsi insan kolay kolay kendini ele vermez kazık yemeden anlayamazsın.)
Hemen bir ilişkiden çıkıp yeni ilişkiye giren sonra yine yeni birisi...
Kişilik bozukluğu olması sana ayrı ona ayrı buna ayrı davranması
Konuşmasından.. Sinsi mi tehlikeli mi değil mi o zaman anlarsın
Yanlışın var herkesle iyi olan tehlikeli değildir kendini ezdirmekten korkan birisidir
Sinsi insan bir köşede kendini belli eder laf taşıma gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?