Dışarıda gördüğüm her erkeği süzüyorum böyle giyimini tipini falan ama çaktırmadan ayıp mı sizce?

Bazılarına da içim gidiyor ya

Güncellemeler
1 yıl
Herkesi demişim de çirkinleri üzmüyorumdur süzmüyorum tabi dikkatimi çekenleri diyeyim ben
Dışarıda gördüğüm her erkeği süzüyorum böyle giyimini tipini falan ama çaktırmadan ayıp mı sizce?
Cevapla