Yoksa paldır küldür kalkıp hazırlanmaya mı çalışıyorsunuz

Yoksa paldır küldür kalkıp hazırlanmaya mı çalışıyorsunuz

Sabah ilk uyandığımda bunu yapabiliyorum kahvemi içerken müziğimi dinliyorum kahvaltımı yapıyorum temiz ve güzel giyinip işime gidiyor o aradaki müzik ve kahve en güzel vakit ayırabilme..
@Malefiz1313 Nerde çalışıyorsun:)
Ütopik bi işin var heralde :)
Duş falan alıyorum, günlük rutin toparlamaları yapıyorum, kedilerimi ve köpeğimi besliyorum, sonra da giyinip hafif makyaj yapıp çıkıyorum. Yani işim hiç bitmiyor shdh
Kesinlikle. Kendimle ilgilenmeden güne başlamak istemiyorum, o yüzden önce beni iyi hissettiren neyse onu yapıyorum, sonra işlerime koyuluyorum 😍
@KatilAdam Çok üzüldüm böyle hissetmene. Hayat devam ediyor kardeşim, bir biçimde hayata tutunmak zorundasın, geçmişe takılıp kalma, yaşamını düzenle ve sarıl ona.
Cevap
24Cevap
Gözüm açılsa şükredicem. İşe varınca uyandığımı hissediyorum 🙂
kendime bolca zaman ayırabiliyorum
Uyanır uyanmaz günlük rutinlerimi halledip işe gidiyorum.
Günlük rutinin nediirr
Halı desenlerini izlemek, lavaboya gitmek, elimi yüzümü yıkanmak, dönüp giyinmek, koşa koşa evden çıkmak
Sjdjd bunlae rutine giriyorsa benimde rutinim varmış ya mutlu oldum
Monotonca şeyler işte. Abartılınca kokonalığa giriyor.
Sabahları erkenden uyanıp spor yaptıktan sonra işe giden insanlara hep özenmişimdir😀
Onlar bence cinli
İşte ayırıyorum zamanı. Yüzümü yıkamadan çıkıyorum.
Evde yıkasan daha iyi aslında🙄
UYkum kaçmasın istiyorum. Yolda uyuyorum.
08:55'de kalkıp, 9'da iş başı yapıyorum genelde.
Beş dkda ben yataktan çıkamıyorum
Ya özelimiz kalmamış püüüğhh
Uyanıp kitap okurum ardından kahvaltı yapıp hazırlanmaya başlarım
Ona göre erkenden uyanmak için itina ederim her zaman.
Valla te kizanim sabahlari bir kaç meyve yerim bal yerim sonra işe koyulurum hafta içi tek vaktim bu bee 😊😇
Acele etmemi gerektiren bi durumum yok şimdilik ama olsa sırf yavaş yavaş hazırlanıp süslenebilmek için erken kalkarım
Son birkaç aydır zaten evdeyim bir yere yetişmeye çalıştığım çok azdır. Ama çalışırken de hep 2 saat önce kalkar aheste aheste takılırdım 🙃
ohoo hemde nasıl metrobüs terapisi yaparım her sabah
erken kalkarsam zaman ayırabilirim ama gerek yok daha fazla uyumam lazım
Hiç ayıramıyorum. Kalkarkalmaz hoooop işe. Kahvaltıya bile vakit yok nerdeyse
Nasıl hazırlanıp çıkıyorum ben bile kendime şaşırıyorum 😁
Pirinç ayıklar gibi ayırıyorum bana kalan zamanı
Kalkıp hazırlanıyorum hızlıca genelde. Kış da geldi, çok yorgun hissediyorum şu günlerde 🥺
Gibi gibi... bazen bi yemeğimi tamamliyorum... bazen evlatlarima kahvalti hazirliyorum ve o vakit bi kahvemi iciyorum ama bazende telaşli olup kahvesiz cikiyorum...
Evet uyandığım gibi yaptığım birkaç rutinim var
Her sabah 2 saat kahvaltı kahve siğara keyfi yaparım güne başlamam
7 de kalkıyorum 7:30 evden çıkıyorum genelde anca hazırlanıyorum
Evet kendime vakit ayirabiliyorum
Hayır. Ayılmak uzun sürüyor
Ayıramıyorum maalesef.
Evet ayırıyorum
Evet her zaman
Evet ayırırım en azından kahve molam vardır
Benim zamanım çok o yüzden rahatım
Tabiki zaman ayırıyorum
Bazen içimden gelmiyor
Evet sabahları ful benim
Evet, ayırabiliyorum.
Paldır küldür hazırlanıyorum maalesef
Ayırıyorum çay içiyorum..
Şu an kendime zaman ayırdığım kısımdayım
Paldır küldür hazırlanıp ise gidiyorum 😀😀
Yatıyom hep
Kalk kebap parası kazan
İş bulamıyom dünde borca patlıcanlö kebap yediydim 🤧
Püüü hani bana
Sen al bi daa yiyek 🙄
Yoo önce sen
Asla😠
En iyi sabah ayrilir zaten
Müşteri gelene kadar evet
Hayır maalesef direk işe geciyorum
Ayırabiliyorum
her sabah illaki
Hayır zar zor kahvaltı yapıyorum
Gece calsiyorum bu yüzden djdjddj
Vaktim olmuyor
Değişiyor
Ayırıyorum
Ayıramıyorum
Bazen
paldur küldür oluyor
Hayır
Ayıra biliyorum evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?