Ben bu zamana kadar böceklere ve hayvanlara zarar da verdim öldürdüm hatta işkence ettim. Bunlar için gram pişmanlık duymadım. İnsanları menfaat için de kullandım yine pişmanlık hissetmedim. Hatta geçmişte suç da işledim ama hayatımı etkilediği için pişmanlık duyuyorum, kurbanlar için asla pişmanlık duymadım. Yani misal birisini öldürdüm diyelim, kurban için değilde neden iyi birisi olamadım ya da gelecekteki planlarını etkilediği için pişmanlık duyuyorum. Bende empati var mı sizce?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
1 yıl
Güncel 2
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
pişman değilsin
Teşekkür ederim cidden merak ettiğim için soruyordum kurbanlar için asla pişmanlık hissedemediğimi fark ettim, kendimi ne kadar zorlarsam zorlayayım edemiyorum sebebi ne olabilir
Burcun akrep mi
Burçlara inanmıyorum ki ayrıca koç burcuyum
Peki nerede yaşıyorsun
Kayseri'de.
Şehir mi etkiliyor dicektim yani anlayamadım bu kadar psikolojik olarak teşhisi neden aldığını merak ettim bende de var ve gidemem ileride benim psikolojik sorunlarım memur olmama engel olacak bende en berbat bir yerde yaşarken İzmir'in en egoist insanlarıyla Şu an kafayı yedim adapte de olamıyorum
Bende 6 aydır İzmir'deydim askerliğim yeni geçen hafta cumartesi günü bitti. Bende zaten psikiyatristin koyduğu teşhise göre anksiyete, bipolar okb ve depresyon var. Bence psikoloğa gitmelisin en azından derdini anlatırsın hem psikolog ilaç yazmaz sicile de geçmez
Geçiyor ben bunu atanan arkadaşlarımda danıştım babamda ve öğretmen olan halamda söyledi ve tahmin ettim İzmir'de yasadığını buradaki sağlam olan bence hiçbir insan yok zaten. Azıcık aklım vardı oda buraya yerleşince gitti benimde. Anksiyete var zaten %100 eminim ama korktuğum bir şey var o teşhisi sen koyamazsın dedi psikiyatri doktorum beni terapiye gönderdi sicile işleyip ilaçta verilecek kadar ağırdı durumum. En ağırlarından yarım dozlarda basladılar. Borderline gibi bişey düşünüyorum bende oda olmazsa bipolar ve ileri düzeyde bir ruh karmasıklığı yani bişey var bunu anksiyete ile karıştırılıyor suanda
Öfke problemlerim var kendimi kesiyorum acım diniyor acıdan baygınlık geçiriyorum bunları ben kontrol edemediği de yaşıyorum ve doktorada gidemiyorum suanda memur olamıcam diye sadece stres yaratan faktörlerden kaçıyorum ama içim ruhum acı çekiyor bu yüzden seni ve yasadıklarını çok iyi biliyorum. İçinde yasadığın seylerde de emin ol vicdanınla çelişiyorsun ama herkese doğru onlara göre yasamamız gerekiyor bu dünya cehennem ve biz yasayarak bedellerini ödüyoruz aslında
Bana da komutanlarım sürekli ileriki hayatında kullandığın bu ilaçlar vs. önüne çıkar diyordu. Psikiyatri doktorun doğru söylemiş. Bende de kendi kendine teşhis koyma durumu var az çok. Öyle yapma kafayı yersin. Ben de kendimde antisosyal kişilik bozukluğu olduğunu düşündüm ama psikiyatristim bipolar dedi. Bende psikopati eğilimi vs de vardı. Ben de 5 farklı antidepresan içiyorum.
Benimde öfke problemlerim vardı bipolar için depakin 500 mg yazdılar şu an sakinim. Ben de kendime çok zarar verdim, sigara söndürdüm, kestim, yaktım. Ama çözüm olmadı. Bence durumun agirlasmadan gitmelisin yoksa gelecekte çok pişman olursun, işi bulursun ama sağlığını bir daha asla bulamazsın. Dediğin gibi stres yaratan durumlardan da kacinmalisin. Teşekkür ederim beni anladığın için. Bu Dünya bence de bir cehennem.
Asker olmanda bunu etkiliyor ama ben bir hemşire adayıyım bu atanınca beni yakar ben yapamam bu durumda bunu. Sen deli birine canını emanet edebilir misin? Zararım aslında en çok kendime ama beni bu duruma insanlar soktu
Sen deli değilsin ki, kendinin farkında olan ve tedavi olmaya çalışan aklı başında birisisin. Kimse de gelip sen daha önce bu ilacı kullandın mi vs. Diye sormaz kanımca. Telegram üzerinde terapist ara diye grup var oradan yardım alabilirsin istersen