Pişmanlık hissedip hissetmediğimi nasıl anlayabilirim?

Ben bu zamana kadar böceklere ve hayvanlara zarar da verdim öldürdüm hatta işkence ettim. Bunlar için gram pişmanlık duymadım. İnsanları menfaat için de kullandım yine pişmanlık hissetmedim. Hatta geçmişte suç da işledim ama hayatımı etkilediği için pişmanlık duyuyorum, kurbanlar için asla pişmanlık duymadım. Yani misal birisini öldürdüm diyelim, kurban için değilde neden iyi birisi olamadım ya da gelecekteki planlarını etkilediği için pişmanlık duyuyorum. Bende empati var mı sizce?

Güncellemeler
1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
1 yıl
Güncel 2
Pişmanlık hissedip hissetmediğimi nasıl anlayabilirim?
Cevapla