Yetişkin bir birey olup sosyal fobi sahibi olanınız var mi?

23 yaşındayım sosyal fobim var, otobüse, dolmuşa binemem mesela metroya kadar yürürüm acelem bile olsa, bu yaşıma kadar ne doğru düzgün arkadaş çevrem oldu nede sevgilim veya flörtüm. Sosyal fobim çocukluktan beri var ama lisede daha da arttı çevreme bakıyorum herkes girişken en son lise 1-2 gibi çekingen insanlar vardı sonra sanki herkes yendi bı ben yenemedim lisede 2 arkadaşım vardı universite hayatım boyunca ise hep tek kaldım bunu yenmek istedim her yere cekinsem de kendi başıma veya annemle babamla gittim şimdi 2. universiteye başladım yine aynı değisen bişey yok dün okulda bizim sınıfta olan 18-19 yaşlarında iki ergen kız dalga geçti benimle pantolonum yüzünden ama girişken biri olsam kesinlikle böyle yapamazlardı bazen kendime çok kızıyorum veletlerin bile bana böyle davranmasına fırsat verdiğim için, etrafıma bakıyorum herkes gülüp egleniyo bense sanki çok fazla fırsat kaçırıyorum bu sosyal fobi yüzünden hiç benim durumumda olan veya bu sorunu yetişkinlikte çözmüş olan var mı?

Yetişkin bir birey olup sosyal fobi sahibi olanınız var mi?
Cevapla