
Zorluklar için hep dış etmenleri suçlar ya insan belki de aynaya bakmak gerekiyordur.

Zorluklar için hep dış etmenleri suçlar ya insan belki de aynaya bakmak gerekiyordur.
Kendim için durum tam olarak öyle.
Yaşamıma baktığımda mutsuz olmak için çok az done varken gerek geçmişte gerek o anda takılıp kaldığım ve üzerinde hiç düşünmemem gereken konularda kendimi tarumar ettiğim için mutsuzluk yapışıyor üzerime.
Bütünlük sevdalısı karakterimle çatışıp yorulma hallerim ondandır. Halbuki; olanı olduğu gibi yaşamak gerekirdi.
Umut vadediyor.
Umarım
Katılıyorum.
Kalıcı olmayan şeylere gönül bağladığımız, yaşayıp yaşamayacağımız dahi belli olmayan "yarın" için endişelendiğimiz, geçmişi bir yük gibi sırtımızda taşıdığımız için, biz, kendi hayatımızı kendimiz zorlaştırıyoruz.
Öyle zaten.
İnsanlar sadece kabuğunun dışına hasar verebilir.
Sen o hasarı benimseyip, özümsersen kabuğun iç kısmı hasar görür.
Bir şekilde yine kendi kendimize ediyoruz bazen.
Cevap
6Cevap
Hayır sağlıkla ilgili sorunlar
yani bizim seçimlerimizin getirisi aslında
hayatın zorluğu kolaylığı..
ama insanların da katkısı var hayatınızdaki özellikle
Hayır ben olamam ne diyorsam dinlensin yeter
bence sen olabilirsin :D
Olabilirim, çünkü sevmediğim huylarım var
Benim zaten başıma gelen her olay benim yüzümden
Tabiki benim
Asgari ücreti 17.002 TL yapan ben olmadığıma göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?