Oğluşum uyurken onu izlemek, öpmek, koklamak harika bir duygu. Kendisi 12 yaşında olduğu için uyanıkken yaklaştırmıyor 😂😂😂
Sizler nelerden keyif alıyorsunuz?



#ZorundamıyımEfsane ✌ >>1903<< ForZ@ team
Oğluşum uyurken onu izlemek, öpmek, koklamak harika bir duygu. Kendisi 12 yaşında olduğu için uyanıkken yaklaştırmıyor 😂😂😂
Sizler nelerden keyif alıyorsunuz?



#ZorundamıyımEfsane ✌ >>1903<< ForZ@ team
Evlatlarımı evin içinde gülüp oynarken izlemeyi, ❤️ gün batımını izlemeyi , sokak hayvanlarını yemek yerken izlemeyi , sokakta oynayan çocukları izlemeyi çok severim
Vay vay vay harika maviş sultan 🌹🥰
Allah' ım en ufak tereddüttüm yok kendisinden kendi menfaatine istemeyen sadece bir doğru düzgün evi, mevi, yazlığı, mazlığı yatı, katı, arabası, marabası fabrikası, mabrikası şirketleri, mirketleri olan @r_engarenkyollar na seksi ve yakışıklı bir koca ver...
Senide es geçmeyelim duamız da
@zorundamiyimefsane teşekkür ederim 🙏❤️
@r_engarenkyollar ya canım diyorsun bebeğim diyorum aşkım diyorum çıplap foto atıcam sana diyorum yaw nasıl yapıcam Allah kahretmesin yaa kıracam şimdi pc msis kalmayacak Off ülen off kescem ben kendimi kescemm
Allah bağışlasın evladının ve senin ömrün sağlık mutluluk içinde geçsin.
Benim oğlanlar çok büyük artık onları uyurken izleyemiyorum, sen bu zamanların keyfini çıkart...
Ailemle geçirdiğim zamanlara ait fotoğraflara bakmaktan ve videoları izlemekten keyif alıyorum. Neredeyse her anımızı kaydetmişim 💯 bazen duygu yüklü anılar ağlamama sebep olsada en çok keyif aldığım şeylerden biri...
Sahilde oturup kulaklığımı takip denizi izlemeyi seviyorum.
Amin cümlemizin bağışlasın 🙏
Geçmiş anılara bakmak güzel oluyor. Deniz de rahatlatıyor insanı.
Amin
Bebekleri izlemeye doyamam benim ki artık bebek olmaktan çıktı dört yaşında Van gölünün bazen eşsiz bir manzarası oluyor onu izlemeye doyamam birde bazen şöminede ki ateşe ne hikmetse..
Daha bebek yaa 😊
Valla bu devrin çocuğu iki yaştan sonra bebek olmaktan çıkıyor 😂
Ahaha olsun olsun her yaşları ayrı güzel.
Allah onları bize bağışlasın..
Amin 🙏
Bebek sevmekten ve onların o hareketlerini izlemekten keyif alıyorum.
Evet bebekler çok tatlı özellikle kendi kanından olursa daha güzel olur.
İnşallah olursun
Cevap
13Cevap
izlediğim filmler ve diziler var
Filmin güzeli de güzel oluyor gerçekten.
Ben herseyden zevk alan biriyim o yüzden şu bu diyemem
Sabah uykulu uykulu anlayamamıştım Ne oldu komikmiş 😄
Kreşteki çocuklarımı, onların masum ve cıvıl cıvıl hâllerini izlemeyi çok seviyorum. Onun dışında denizi ve yağmuru izlemeyi, kedilerin hareketlerini ve ruha ferahlık veren hoş doğa manzaralarını..
Evet çocuklar çok tatlı ya.
kar yağışı, sağanak yağmur dolu, gece gökyüzü, deniz, akan suyu , gün doğumu gün batımı, beceri ya da fiziksel güç gerektiren bir işe odaklanmış işini yapan birini, dans eden spor yapan müzik aleti çalan birini, doğal ortamında hayvanlar ,
Oo bunlar güzel rahat bulunabilecek şeyler.
evet herkesi izledigi seyler😄
Allah Küçük yavrunuza (oğlunuza) sağlık, mutluluk, huzur dolu iyi ve faydalı bir insan olmayı nasip etsin. Sen @zorundamiyimefsane ve değerli kıymetli hanımefendi zevceniz ile mutlu mesut bir aile olarak yaşamayı daim kılsın inşallah
Amin güzel dilekleriniz için sağolun hocam
Bende isterdim bu yaslarda cocugum olsun ama nasıp degılmıs.. Benımde Kedim var.. Canım kızım.. Oda evlat sonuçta.. İzlemesi keyıf verıyor.. Tum derrleeımı unutuyorum onunlayken
İnşallah olur 🙏
Kucağımda uyuyan bir bebeği izlemeye bayılıyorum cidden çok hoş... Kokusu da burnuma geliyorsa tadından yenmez
Bebeğim olsun istedim şimdi.
Valla yaa özledim oğluşumun bebekliğini
Şu en üstte koyduğun resim var ya işte o orada oturup denizi koklaya koklaya izlerim keyifle huzurla 🙁özledim
Aynen çok güzel olurdu. Ayaklarını sokacaksın şıpıtı şıpıtı 🤣
Bizim dükkanın yan tarafında güvercinler var onlara bakarken keyif alıyorum ama geçenlerde birini kedi kaptı 😞
O da onun rızkıymış.
Allah bağışlasın abi 😊 Benim izlemekten keyif aldığım şey genelde gök ve ay olur
Sağol kardeşim.
Onu izlemekten keyif alıyorum. Ama utanıp bakışlarımı kaçırıyorum 😅
Yaa çok romantik :D
Çok şey var tabiki ama en çok yıldızları izlemeyi seviyorum.
Romantik
Çocuklarımı beraber oynarken görünce oturur izlerim çok hoşuma gidiyor vee gün batımı 💁♀️
Allah bağışlasın 🙏
Amin sağolun
Kedileri beslerken tekrar mama vermem için gözlerime bakmaları huzur buluyorum onlarla♥️
Hayvanları beslemek güzel evet.
Deniz mavilik kesinlikle... bakmak insana ayrı huzur veriyor. Bu yüzden sahilde yürümeyi hep çok sevmişimdir. Ve yeşillik insana huzur veriyor. Doğa falan filan 😅
Favori dizim, kediler ve yeni doğmuş bebekler
Güzel ✌👏
arabasını park etmeye çalışan kadınları izlemekten keyif alırım
Ahhaha Güldür Güldür show gibi.
Dünden beri bakamayrum ona manzaram kapandi ula
Aaa hayırdır ula :D
Ailemi mutlu görmekten
İnşallah hep mutlu olurlar.
Gök kuşağı deniz yeşillik
Doğa. Güzel ✌👏
Aynen insanın içi ferahliyor
Deniz, yeşil doğa manzaraları, kediler, bebekler
Ooo güzel.
Yemek yaparken keyif almıyorum.
Bende yemek yapmayı severim tam tersi 😄
Yanlış yazdım.. 😂😂
Kuantum videolari izlemekle keyif alıyorum. 🌿
Vayy hocam süper ✌👏
Deniz , manzara, doğa.
Denizi dalgaları izlemeyi severim
Deniz güzelde sahilde kumlar ayağına girince kötü oluyor 😂
Hayvan videoları
oğlum var
Maşallah Allah bağışlasın 🙏
Manzaram ve sigaram
Sigara no
😀🤣
Deniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?