Günooşşki ❄️
annem, O veya Mercedes G63 🥹

Günooşşki ❄️
annem, O veya Mercedes G63 🥹

O kadar korkunç değil yani suya düşünce akıntıya kapılma riskine önlem alındığı taktirde geçilebilir. Hatta sırf aksiyon olsun diye bile olabilir akskdkdkdkfkfk
Niye geçelim durduk yere daa
Aksiyon işte maceracı kişiliğimin meyveleri nepacaksın ajajsjsjskkddkdk
Seni helikopterden atarız 😅
Bişey olması şart değil aksiyon olsun diye de geçerim. Bu kadar kötü değil ama benzer bir köprüden geçmişliğim de var zaten. Lakin altındaki su sakindi ve can yeleği vardı bir de bişey olsa ilk yardım gelecek yol vardı. Yani nispeten emniyetliydi
Arkadaşım yapamaasin desin
Çok iyi ahahaha
Annem birde başka bir şey
Ooo uberimmm ♥️
Bende araniza katildim yaaa😛
Seni yerim :D yakışmış güzelime 💙
Yiiooo bana sen yakışıyorsun tek 😄❤️
En kıymetlimmmm 🫠
Güzel kızım ❤️
Cevap
83Cevap
Evlatlarım ❤️ ve annem olursa hiç düşünmeden geçerim
♥️
❤️🌸
Çocuklarım olması gerekir, yoksa hiç bir güç beni o köprüden karşıya geçiremez...
Günooşşki ✨ sen olursan geçerim can :D
Cansınnn 🫠
Sende cansın ablacım 🫠 🙏🌸
Evlatlarım veya rahmetli kardeşim olmalı...
Ailemden birisi olması lazım aksi taktirde imkansız 😃
Dünyaların önüme serilmesi gerek veya çok sevdiğim aile üyelerimden biri/birileri.😄
Korkarım yükseklikden yüzme bilmiyorum da , o suyun altında durursa geçerim 😹önümde durmasa da olur sjsh
Timsahlar vardır shdjs
Burnunun üzerinde sektirip, oynarlar senlen ahaha
O mu? günahımı bile vermem 😅
Hiçbir şey için oraya geçmem ya düşersem ben herşeyden kiymetliyim balım 🌸
En güzeli bebişim 😅
Tünaydın, mutlu haftasonları bu arada. 😊💓
Hiçbir güç beni bu köprüden karşıya geçiremez, bu ne. 😂😅
Musmutlu pazarlar canım 🌸
😊😊
Annem ve erkek kardeşim de, su derin mi acaaba kesin sakarligim tutar benim 😹
Gitmesen mi yanlarına? Daha güvende olurlar sanki ahsjah
Olmaz ben onlarszi ne yaparım 😄
Sırf adrenalin için de geçilir ki. Suda tuzlu su timsahları da olsa tadından yenmez. :D
Onlar yer sizi
Düşersem tabii
Yani geçerim desem yalan olur. Korkarım geçemem
İşte karşıda seni cesaretlendiren bir şey olmalı
Sanmam😂
hic deli cesareti yeter ortaya geldigimde pisman olup aglamaya baslarim ama 😀
Alın beni burdaaağğğn sjsjaj
aynen😀😀😀
Dünyayı kurtarmak falan shsh fedakarlıkta kendimi yine aşıyorum teşekkürler 🐣😅
Kahraman olacaksın desene djdj
Yeeaaah :D bu anlara şahit olmak 😂
orada bir uçak bekliyor olması lazım içinde pilotu olan ((:
bir soruya üç cevap verilmez ki , sen daha ne istediğini bilmiyorsun
Üçünden biri olursa diyoruz herhalde
Erkekler için bi kadın koyman yeterli kadınlar içinde Gratis mağzamızda %60 indirim günleri sizi bekliyor diye pankart açıcan 😂
Oğluşum olmadı tabii ki. Ancak ve ancak onu kurtarmak için geçerim.
Beni ordan kurtaracak bir uçak ve pilot ahskaj
Pilot orada mahsur mu kalmış 🤤
Mercedes G63 kalıyor ama🤤
Nerde kalıyor 😅
🤣🤣 ne olursa olsun geçmem benim denize karşı fobim var düşersem ne olacak
Bakarken bile kötü oldum 😬
O vakit Allah gücünü verir diye düsünüyorum...
Ya aşık olduğum kişi ya da bir masumu kurtarmak için olursa geçer giderim
Birsey olmasına gerek yok ben direk gecerim çok güven verici bir köprü bence
karşıya neden geçtiğime baglı tabi ama huzura ve gercek sevgı için gecerdim
Gideceğim yere gidecek tek yol ise mecbur giderim onun dışında gitmem
Aileden biri olabilir, hiç bişey de olabilir
Karşıda bir şey olmasına lüzum yok, aksiyon olsun diye geçerim.
Çocuklarım Anne babam ve Beni çok sevdiğine emin olduğum eşim
Annem babam ve bir tane minnoş kedi olması lazım
Ailemden birisi.
Gerçi akıntı hızlı değilse yüzerek de geçebilirim😅
Kızım , kardeşlerim , babam için geçerim sadece
Milyon dolarların veya külçe külçe altınların beni bekliyor olması lazım
Ucunda ölüm kalım meselesine deyecek biri yoksa hiç bir güç beni o köprüye koyamaz
Heyecan, aksiyon istiyorsam geçerim. Bir şey olmasına gerek yok. Keyfim ve kahyası önemli jfnfj
Çok sevdiğim biri olması lazım orada mahsur kalan ve ilk aklıma yeğenim geldi.
Günaydınn 💟 Sınırsız süper güce sahip olma yeteneği verilse geçerdim o körüden.
"Köprüden"
Anksiyete izin verirse geçerim. Kimse olmazsa bile merakım var. Karşıda ne olduğunu bilmek
Instagram da bi video da görmüş bunu yaptığım yorumun aynısını yapicam cennet olması gerekir
Geçmem ne koyarlarsa da 🤣
annem olması yeterli.
Genelde cesaret edemem ama geçmek zorundaysam lastik ayakkabı ile geçerim.
Havuzlu villa ve hayatımın aşkı 😂
Offf shdja
Var bir hayalimiz😀😀
Neymiş, kimmiş 😅
Felsefik şeylere yer yok burada öğretmenim 😃
Kedymin
Olm senin kedilerden hiç biri karşıda olmaz shdsja
Kaçmıştır belli olmaz xd
Tembel onlar yaw
Kitap karakteri olsun uça uça giderim kdkddkd
Mesela 😅
Gurur veya Bartu 🫠
Senin için kesin Mercedes tir
Evet dedim ya Mercedes diye
Çok seviyorsun ha parayı 😀
Günoo tek başıma geçerim 🤣
Zaten herkes tek başına geçecek djdjs
Yapacak bir şey yok ajsjsj
Çocuklarımın olması gerekir
🫠 oyşşş
sırf adrenaın olsun dıye gecerım ben o kopruden
Yani karşıda gerçekten değerli biri olması lazım geçebilmem için
Geleceğimin güzel olması lakin eşşekten at beklentisi olmaz
Esim ve co unlarım olsaydı direk gözün kapalı gecerdim
Çok sevdiğim birinin yardıma ihtiyacı olması gerekir.
Seveceğim bir kız olmalı.
Anca o zaman geçmeye çalışırım. Yoksa hayır.
Mantıklı
Yalnız söz konusu insanın sevdiceği olunca mantık devre dışı kalıyor. Burada mantık değil, kalp devreye giriyor.
Arkamdan kovalayan bir kuduz köpek
🤣🤣🤣🤣🤣
Geçemeyeceğim köprüye adım dahi atmam
Allah geç derse bir tek.
Geçmiyorum arkadaş bu taraf gayet iyi 😂
Macera olsun diye geçerim
Hic bir guc o kopruden geciremez beni😆
Kankamın bk geçersin demesi yeterli olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?