Bardağı taşıran son damlaya kadar sabır edip sonra patladığınız vakit çok üzülür müsünüz?

Bardağı taşıran son damlaya kadar sabır edip sonra patladığınız vakit çok üzülür müsünüz?

Limiti doldurdum artık şimdi bir yanardağ misali patlayacağım herkesi alttan aldım aman kimse üzülmesin kırılmasın dedim

Olan bana oldu incinmesinler diye çabaladığım herkes beni paramparça etti sonra karşıma geçip ben ne yaptım diyor.. ben ne yaptım hayatımın içinden geçtin sen deyince de abartıyorum oluyor zaten herkesin canı var benim canım yok

Bundan sonra artık herkese restimi çeker keyfimi kimse için bozamam kırılan kırılır incinen incinir yeter dediğiniz noktaya geldikten sonraki öfke patlamanızdan sonrasında çok üzülür müsünüz?

#DengesizBirAdam

Bardağı taşıran son damlaya kadar sabır edip sonra patladığınız vakit çok üzülür müsünüz?
Cevapla