Uzun zaman oldu, dün kitap gördüm ama acelem olduğu için bakamadım. Türk kahvesinide çok seviyorum ama biraz midem rahatsız akşam çok canım çeksede içemedim🥺. Bir çiçek alanımızda yok🤭
Senin basit gördüğün durumu arkadaşımın ablası yapamıyor bile gırtlak kanseri ve hiçbir şey yiyip içemiyor. Amacım polyannalik yapmak değil bunu bazen bende unutuyorum ama şükür etmemiz gereken cok fazla ödüle sahibiz.