Neye yarar ki dostların yoksa, en yakın dostun kim ya da var mı?

Neye yarar ki dostların yoksa, temiz evin, bardaktaki çayın..
İki lafın belini kırmadıktan, muhabbetin dibine vurmadıktan sonra, neye yarar fincandaki kahven.. İçini dökebileceğin tek bir dostun yoksa şu dünyada, davet etmeden kimse çalmıyorsa kapını.. Yokluğunu farkeden birileri yoksa, arayıp bir sabah kahvaltısına çağıranın..
Gözyaşlarını silenin yoksa, ya da sevincini paylaşanın..

Neye yarar ki dostların yoksa, en yakın dostun kim ya da var mı?
Cevapla