- Zavallı,
- Ezik,
- Beni kullanmak istiyor,
- Beni seviyor,
... Gibi gibi neler geçer aklınızdan?
... Gibi gibi neler geçer aklınızdan?
Ne konuda yardım istediğine bağlı... Yüz çeşit yardım konusu var... Bir şey mi taşıyamıyor? Masadaki işini mi bölüşmek istiyor? Bilmediği bir şey mi var?
Manevi olarak istiyor, sana naz yapıyor ne bileyim trip atıyor. Seninle bağ kurmuş gibi davranıyor.
Arada birde maddi istiyor.
Olgunlaşamamıştır o kadın😑
Gerçekten mi :///
Yani arada bir olabilir ama sıkça böyle olması çok çocukça yani... Aşk, sevgi, ilgi elbette her zaman olacak ama bu dediğin şekilde değil
Ben ondan küçüğüm ama
Yaşlar Kaç?
28e 38
Yani tamam yaş farkı olabilir ama 28 de ergen çocuk sayılmaz yani...
İçimdeki kız çocuğu hep devrede..
Çocukluğunu az mı yaşadın naaptın? Burcun ne senin?
Zor yaşadım çocukluğumu.
Aslan
Aslan dediysen bana müsaade ak😒
Yaraya tuz mu bastık
Evet, bu zamana dek hangi aslanla tanışıp, değer verip, adam akıllı bir şeye başlamak istediysem 3-5 gün sonra köprüden atılan hep ben oldum. Çok yalnız kalmış gibi masum rolü oynuyorsunuz ama köprüden de herkesi atıyorsunuz ak😒
Cidden bende köprüden çok kişi attım. Bilerek tasarlayarak değil ama olaylar öyle gelişiyor...
İnsanların duygularıyla eğlenen tiplerden şahsen nefret ederim. Son örnek; benimle ciddi düşündüğünü söyleyip 22 gün vaktimi öyle böyle kusursuz sohbetle çalan bir or****ymuş meğer, geç anladım.
Beddualarım bir ömür onunla...
İnsanların net ve kararlı bir duruşu olmalı, bukalemun gibi renk değiştirmemeli bir insan... Adam gibi biriyle olmak istiyorsa önce kendisi İNSAN olmalı!!
Halen daha özelden yazıp, masum ayakları oynuyor a. kodum😒
Sonuna kadar haklısın söylediklerinde... Eden bulur merak etme. Sen beddua etsende etmesende..
Benimde gelgitlerim oldu. Karşı tarafta bana senin gibi yardırıyor olmalı...
Umarım bulur, bir ömür incittiği kadar incinir...
Kadın / Erkek farketmeksizin böylelerin alayının üzerine mazot döküp yakasım var.
Madem YALAN DOLAN pisliksiniz, bari toplumu kirletmeyin ak😒
Bana söverek rahatladın mı?
Sana sövmedim, yapanlara sövdüm. Hemen üstüne alınma
Aslan deyince sövmeye başladın ://
Denk geldiğim olumsuz örneklerden dolayı aslan burcunu sevmediğim doğrudur...
Bizim dosya kabarık biliyorum..
Biraz öyle👍
Auramıza kapılmayın sizde
Aslan ve benim aramda aura?🤦
Ee o kadar dilin yanmış
Ego ve Kibirleriniz sağolsun‼️
Girdiğin çoğu ortamda dikkat çeksen?
Bir şekilde kızların seninle irtibata geçmeye çalıştığını görsen?
Sende de hafif bir hava olmaz mıydı?
O havanın "SUNİ HAVA" olduğunu asla unutmazdım‼️
Bir insan başkalarının etkisine göre şekillenecekse o insana insan demek mümkün değil zaten... Her şekle girer😏
Başkalarının etkisiyle yüceltilebildiğim gibi yerin dibine de sokulabileceğimi asla unutmazdım mesela‼️ OK? 👍
Zihnin nasıl bu kadar güzel fikir üretebiliyor?
İNSAN olmak yeterli👍
Benden bir fazlasın yani
Ben öyle demedim, seni tanımadığım için de bilmiyorum🤷♂️
Asla öyle düşünmedim
Düşünmem
3 Ekim 2020 de görev yaptığı Van da covid pandemisi nedeniyle şehit olan babamın amcasının oğlu şehit Cumhuriyet Savcısı kuzenim abim degerli büyüğüm Özgür Katıp Kaya nin
Cok sevdiğim bir sözü vardı
Toplum da düşen bir insan varsa sebebi biziz bizleriz derdi
Insan olmak suçu suçların en güzeli en özeli en kıymetlisi olmalı Ve insan yaşamı boyunca bu suçu işlemeli diyordu bir sözünde Ruhi Su Usta Fransız Yazar Voltren İnsan dünyada yapamadığı tüm iyiliklerden sorumludur demişti Rahmetli Recep Yazicioglu Gidemedigin yer dokunamadığın insan senin değildir demişti yine Rahmetli Tayfun Talipoglu usta Bu ülkede ulaşmak için insana gerek yok cok zaman ya da paraya yürekler açık is yola çıkmakta siarinin yaşayan bir özetiyim 68. kusaginin Önder ismi Deniz Gezmiş in son mektubunda dediği gibi İnsanlar doğar büyür yaşar ve ölürler önemli olan çok yaşamak değil yaşadığı süre zarfında iyi ve güzel şeyler yapmaktır as olan kalplere yüreklere dokunmaktir
Her insan bir yaşamdır bir öykü bir masal bir hikayedir
Dünü bugünü yarını ile
Ve daha benim yolculuğum bitmedi
Hayatın yaşamın bana ne getireceğini bilemeyiz
O nedenle Para pul san şöhret mevki makam unvan ego kibir gibi gelip geçici hırsları bir yana bırakıp insan olmanın evrensel değerleri ve insani insan yapan en büyük en ozel değer sevgiyle olaylara bakmalıyız
Dünyayı vicdan merhamet ve sevgi kurtaracak
Çirkinlikleri inat
hayır hiç biri geçmez açıkcası.. herkesin bir gün yargıma ihtiyacı vardır.. tabiki samimiyetine inanmışsan.. güven varsa demek sitediğim.. bu zamanda kimse kimseye güvenmiyor nasılsa
Cevap
6Cevap
kim olduğuna göre değişir.
şartlara duruma yerine göre yardım edebilirim ve olumsuz düşünmem, ama güvenmem ve inanamam gerekir
Manevi olarak istiyor, sana naz yapıyor ne bileyim trip atıyor. Seninle bağ kurmuş gibi davranıyor.
Arada birde maddi istiyor.
YANİ, güven oluşmöuşsa aramızda destek olurum maddi ve manevi, kadının hakkıdır naz yapmak tabiki yapar ama aşırıya gitmemeli
Ama sorun şu ki bu sevgili değiliz:(
Zükmek geçiyordur. Bu kadar insanca düşündüklerini sanmıyorum bu ülke erkeğinin (%80)
Yapmaaaa...
Sevgi muhabbet vs olamaz mı?
Ben yardım etmem, ben yardım istesem edecek sanki sapık sanıp sert davranacak
Doğru diyorsun 🥲😬
Manevi olarak istiyor, sana naz yapıyor ne bileyim trip atıyor. Seninle bağ kurmuş gibi davranıyor.
Arada birde maddi istiyorum.
Pekiii
Kullanılmak karsılıklı olursa sorun yok. Tek taraflı ıse sorun cok uzak dursun
Manevi olarak istiyor, sana naz yapıyor ne bileyim trip atıyor. Seninle bağ kurmuş gibi davranıyor.
Arada birde maddi istiyor.
Kişiye göre değişir fakat amaç genelde kullanmak
Manevi olarak istiyor, sana naz yapıyor ne bileyim trip atıyor. Seninle bağ kurmuş gibi davranıyor.
Arada birde maddi istiyor.
Beni bayağı gömdün
Ama o sorduğu için ben bu duruma geldim
Sürekli sorarsan evet :)
Şimdilik yok ihtiyacım ama sen hep sor tamam mı? Bir kere sormak yetmez
Dahada iyi oldum ilginle ;) böyle devam et olmaz mı
Hayie
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?