Her yeni tanıştığım karşı cinsle gelecek hayali kurmam. İnsanları önce tanımayı, karakterlerini anlamayı tercih ederim. Birine dair hayal kurmak, onunla bağ kurmadan önce fazla aceleci bir davranış gibi gelir bana. Her şey zamanla şekillenir, doğallık içinde gelişen ilişkiler daha sağlam temellere oturur diye düşünürüm. Belki de bu yüzden sadece anı yaşamaya odaklanırım; geleceği düşünmek için acelem yok.