Yaşanan durumlar karşısında çoğu zaman haklı mısınız haksız mı?

Haksız olduğunuz zamanlar kendinizi affettirir misiniz ya da umursamaz biri misiniz?

Karşı taraf haksızca kendisini affettirmesi kolay mı olur yoksa uğraştırır mısınız?

Şahsen ben hatalıysam kendimi affettirmek için çok uğraşırım.

Haklıysam kırıldıysam kırgınlığım geçene kadar kendisini affettirmesini isterim.

Yaşanan durumlar karşısında çoğu zaman haklı mısınız haksız mı?
Cevapla