Bir erkeğin yeni tanıştığı bir kıza karşı korumacı bir tavrı varsa tüm kızlara karşı mı öyledir?

Aslında korumacı tavrı varsa tabi ki çevresindeki herkese yansıtıyordur bunu. Ama özellikle kızlara karşı kız izin verdiği ölçüde artar mı? Bende öyle oldu çünkü. Ben izin verirsem korumacı davranabilir. Diğer kızlara karşı böyle olup olmayacağı biraz da onun karakteriyle ilgili tabi. Nasıl anlayabilirim?

Bir erkeğin yeni tanıştığı bir kıza karşı korumacı bir tavrı varsa tüm kızlara karşı mı öyledir?
Cevapla