Koskoca dünyada benimle konuşmaktan haz alacak biri dahi yok mu ya?

Ulan kötü hissediyorum, kafa dağıtmam gerek. Konuşacak bir kişi dahi bulamıyorum. Şu aptal çaresizliğe bak ya. Psikolojim altüst oldu. Herkes mi anında s*kt*r eder, herkes mi beğenmez, herkes mi ilgimi çekmedin der. Kafayı yersin ya. Ulan bir kişi ya. Bir kişi bile yok. Silahım olsa da sıksam kafama.

Koskoca dünyada benimle konuşmaktan haz alacak biri dahi yok mu ya?
Cevapla