Ulan kötü hissediyorum, kafa dağıtmam gerek. Konuşacak bir kişi dahi bulamıyorum. Şu aptal çaresizliğe bak ya. Psikolojim altüst oldu. Herkes mi anında s*kt*r eder, herkes mi beğenmez, herkes mi ilgimi çekmedin der. Kafayı yersin ya. Ulan bir kişi ya. Bir kişi bile yok. Silahım olsa da sıksam kafama.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Mermin bol olsun saçmalama istersen
Bak. Eminim ara ara seninle konuşmak isteyen birilerinden mesajlar alıyorsundur. Ben hiç almıyorum. Çabaladığımdaysa umursanmıyorum, beğenilmiyorum, kimsede ilgi uyandırmıyorum. Bu çok acı bir durum, anlatabiliyor muyum? Acınası bir halde hissediyorum.
Hayır istersen sana yardımcı olabilirim. Neyin beğenilmiyo ne acı durum yalnız klmak mı
Neyim beğenilmiyor bilmiyorum. Olaylara farklı açılardan yaklaşıyor olabilirim. Ama yine bir şekilde düşünce tarzımdan hoşlanan veya ne bileyim, konuşma şeklimi, üslubumu beğenen birileri elbet olmalı değil mi? Peki neden yok?
Mesele yalnızlık, evet. Aslında yalnızlıkla derdim de yok. Mesele gerçekten kimsenin beni konuşmaya değer görmemesi ve benimle birlikte zaman geçirmekten zevk alacak birini dahi bulamamam. Bu böyle olmasaydı yalnızlık bir tercih meselesi olurdu ve inan bunu kafaya takmazdım
Sorun bu mu? Sorun ettiğin şey senin kendine acı vermen olabilir mi? Öz eleştiri iyidir ama nerede hata yapıyorsun acaba ve kendinle yüzleştin mi? İlişkide nasılsın? Ayrılık sebepleri neler? Çevren nasıl?
Bak. Mükemmel biri değilim. Herkesin suyuna gitmem ve kalıpları uymayı da sevmem. Bu beni zor biri yapıyor olabilir. Hatta belki tahammül edilmesi güç biri. Ama yine de elbet birileri olmaz mıydı, bu zor kişiyi dahi arzulayacak, karakterinden hoşlanacak? Sorun bu. Kimse konuşmak istemiyor benimle. Ve ben sahip olduklarımla kimsenin ilgisini çekmiyorsam, ve birinin dahi ilgisini çekebilmek için kendimi değiştirmem gerekiyorsa, hiç yaşamayayım daha iyi. Herkes olduğum halimle kabul etsin beni de demiyorum. İnsanlarla anlaşamayabiliyorum. Tamam bir başkasıyla tanışırım, iletişimi sürdürmeyiz olur biter. Ama kimse mi olmaz be arkadaş ilgisini çekeceğim?
Aşırı egoist biri misin? Bak burada benim ilgimi çekti bu paylaşım sevin hadi :)
Belki de öyleyimdir. Ama yaptığım bir şey yok ki, insanları kendimden kaçırayım. Onların ilgisi çekmeyişim egomdan ziyade, aynı kafa yapısında olmamızla ilgili olabilir belki. Çünkü asosyel biriydim ben hep. O kızların ilgisini çeken erkekler gibi ortamdan ortama koşmadığım için nasıl ilgi çekici olabileceğimi bilmiyorum. Ya da işte bu ilgi çekici tavırlar bu yüzden karakterime işlemedi. Ben mağaramda kendimi eğittiğimle ben oldum. Böyle soyutlanmış biri olarak iletişim kurmaya çalıştığımda farklılığımı hissettiriyor olabilirim. Ve bu farklı canlı kimsede ilgi uyandırmıyor olabilir.
Yıllardır bu muameleye maruz kalan biri ne yazık ki hemen öyle mutlu olamıyor. Teşekkür ederim yine de. Burada teşekkür belki anlamsız. Ama öyle bir haldeyim ki ne diyeceğimi bilemez oldum
Ya tek sebebi olabilir. Sıkıcı olmam. Mesele kendim ve kimsede ilgi uyandıracak bir şeyden bahsetmiyor oluşum olabilir. Kimse de bu sıkıcı olayla ilgilenmek istemiyor değil mi? İlgi çekici olmak için şekilden şekle mi girmem, üzerine saatlerce düşünerek mi konuşmalıyım? Eğer karakterim sıkıcıysa ben buyum çünkü, sıkıcı biri.
Ya sen de herkesin yaptığını yaptın ya
Sıkıcı biri olmak çok geniş bir tanımlama ve kendine hakaret etmiyo musun? İlgi çekmek bu kadar neden önemli hangi duyguların zedeli onları bul
Ne yaptım?
Bu denli yalnız olmasaydım bunu sorun da etmezdim. Ara ara hatta belki sürekli birilerinden mesajlar alan biri bunu anlayamayabilir. Neden bu kadar sorun ediyorsun ki bunu diyebilir. Halbuki sen de aynı muameleyi görsen benden farksız hissedeceksin.
Birilerinin görmezden gelmesi veya cevap vermemesi takıntı seviyesinde kötü hissettiriyor artık bana. O noktaya eriştim
Takip eder misin?
Edeyim
Olur olur merak etme
yok abim
Ne oldu ne oldu
Ne olacak, debeleniyorum işte. Artık iş, kafa dağıtabilmek için birileriyle tanışmaktan da çıktı; acaba benimle konuşmaktan zevk alacak birileri var mı bu dünyada? diyorum.
Görünüşü, sesi, parayı, onu bunu boş ver. En temelde benim kafa yapımdan hoşlanacak hiç mi kimse yok şurada? İletişim kurmaya çalıştığım herkes neden beni görmezden geliyor. Bu denli mi sıkıcı biriyim ben?
Bunu kafaya takmış bir insan, kimse tarafından zaman geçirilmeye değer olarak görülmediğini düşünen biri, nasıl yaşayabilir? Nasıl zihninde ona acı veren kötü düşüncelerden sıyrılıp başka şeylere odaklanabilir?
Kaç yaşındasın ve nerelisin ben tanışmak isterim
25 yaşındayım. Adanalıyım ama İstanbul'da yaşıyorum.
Konuşmayı istemen gerçekten hoş. Bunu ben de isterim. Keşke bu, bu tarz bir soru altında gerçekleşmesiydi. Kim, neden acımaksızın böyle sorunları olan biriyle konuşmak ister onu da bilmiyorum
Niçin cevap vermedin. Sorunum ne benim? Kötü mü pazarlıyorum kendimi insanlara? Çok mu aşağıladım kendimi de kaçtın? Bari giden bir şey söylesin. Cidden hiç iyi değilim.
Neden ya neden? Nedenini söyle.
Kafayı yiyeceğim. Türkçem güzel, düşünüyorum, yazdıklarımda aptallık da yok. Neden bu denli görmezden geliyorum ben?
Daha yeni gördüm msjini dur hemen yükselme anlıyorum seni seni eklemek istiyorum ama gizlisin
Üzgünüm iyice kafayı yedim.
Gizliden çıkarsan istek atabilirim.
Cikamam sen çık
Sorudayken çıkamıyorum ki
Begeneyim o zaman sorunu belki isim çıkar
Neden bu denli utanç verici bir soru senin için bu
Olur
Beğenen hesaba takip isteği attım
Anlamadim