Güncellemeler
1 yıl
Bence dürüst olacaksan her konuda dürüst olmak gerekiyor. Bir dürüst bir değil olmaması gerekiyor bir insana karşı. Çünkü hissediliyor bence. Bilinçaltında sana güvenemeyecegini hissediyor..
Güncellemeler
1 yıl
Peki dürüst olunca kaybettiğimiz ne ki? Belki de bizim dürüstlüğümüzü hak etmeyen ve buna layık olmayan şeylerdir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sahtekar olup kazanmaktansa kendim olup kaybetmeyi tercih ettim ve ederim..
kendim dürüst değil, hatta kendim kim onu da bilmiyorum. Bu yüzden kazanıp kaybetme işi daha garip bir sonuca ulaşıyor bende
Bu devirde dürüst olsn hep kaybeder piyasada öyle wc gözlüler varki göz göre göre hakkını yerler
Kendı karakterını kısılıgını ya da gururunu kazanırsın dıgerlerı sans artık. Durustlugun cok kazandıgını gormedım
Dürüstlük her zaman kazandırır
Yanlış insanlar seni kaybeder ama sen kaybetmezsin
Hayır, ne yazık ki ama olsa iyi olurdu.
Kazandirmiyor böyle olmayi seviyoruz sadece
Bu zaman da kaybettiriyor
Dürüstlük ne yazık ki her zaman kazandırmıyor.
Bence evet
Doğru yerde evet