Dünya hasas kalpler için cehennem gercekten, ben çok güçsüzüm bunu kabul etmeliyim?

Kendi benliğimle yeterince savaş halindeyim birde başkalarının yaşadığı sıkıntıları olaylar beni çok etkiliyor birden duygulanıp ağlıyorum ağır geliyor komik gelecek belki ama olmasi gerekn dünya ve insanlar bu değilmiş gibi geliyo bana, insanlara normal gelen birçok şey bana anormal geliyor, ben böyle hergun ölüyorum gecip giden ömrümüde hiç yaşamadım çünkü herşeye üzülüyorum böyle ömür nasıl geçer ya insanlar bana çok garip geliyor. Herseye gereğinden fazla üzülüyorum bir başkasının acısını ondan daha çok hisediyorum garip bir bişey. Ben bu dünyaya ait değilimmm değilim..😭

Dünya hasas kalpler için cehennem gercekten, ben çok güçsüzüm bunu kabul etmeliyim?
Cevapla