Paranin olması nasıl bir şey, nelere para harcıyorsunuz ve sizce evde parasız ama mutlu olmak nasıldir?

Çok çalışıp paraya sahip olmak mı güzel

yoksa çalışmayıp , ömür boyu evde parasız ama mutlu olmak, Teknoloji ve internetin içinde beş kruussuz takılıp yaşamak mı güzel

Güncellemeler
1 yıl
Para güzel şey ama ben çok tembelim üstelik insanları çekemiyorum hiç. o yüzden evde internette takılmak bana hiç bir şeyin eksikliğini hissettirmiyor. teknoloji ayrı bı dünya çünkü
Ama ben seni isterdim tabi para harcamak güzel yemekler yemek alışveriş yapmak falan etkinliklere gitmek. ama bu hayatı seçtim
Evde asosyal ve teknolojik bir hayat ama çok mutluyum hep erken kalkıyor doku dolu enerjimle sürekli bir şeyler yapıyorum evde. calissaydim eğer bukadar mutlu olamazdım sadece param olurdu
Güncellemeler
1 yıl
Param olurdu sadece harcardim okadar ama aslında ömrümün yarısı çalışmakla geçmiş olurdu. suanda tüm saatler benim mesela sabahlara gecelere kadar bosum ama boş değilim her dakika egleniyorum kendi kendimle. yani paranin eksikliği aklıma bile gelmiyor bilmediğim bir şeyin eksikliği olmaz sonuçta.
Paranin olması nasıl bir şey, nelere para harcıyorsunuz ve sizce evde parasız ama mutlu olmak nasıldir?
Cevapla