Hayatımı nasıl doldurabilirim? Lütfen sonuna kadar okur musunuz?

Çok yalnızım. Ertesi günü merak etmiyorum çünkü dünün aynısı. Sanki çevremde herkes herkesle görüşüyor bir tek beni dışlamışlar gibi. Storylere baktığımda herkes çok mutlu çok iyi. Bilmiyorum gerçekte öylemi. Hiç bir işte istikrarlı olmadığım için arkadaş edinemedim. Pazartesi günü psikoloğa randevu aldım gerçi neyse. Zaten psikolojik çok sorunum vardı zamanında geçirdiğim trafik kazası yüzünden. Doğum günlerim de bile yalnızım bazıları koca bir ay boyunca kutluyor o derece. İşte bulamıyorum en son ihlas pazarlamaya başvurdum olmadı çünkü cv'mde iki tane çağrı merkezinde çalıştığım yazıyordu e devletim de öyle bir şey görülmüyor. Sizce bu yüzden olabilir mi? Neyse hayatımı nasıl doldurabilirim bana fikir verir misiniz?
Hayatımı nasıl doldurabilirim? Lütfen sonuna kadar okur musunuz?
Cevapla