Birini sevince dünyaya kendinizi kapatıyor musunuz?

Ben birini sevince adeta takinti oluyor ben de , ne iş yaparsam yapayım surekli onu düşünüyorum. Her yere onunla gitmek istiyorum. En son flört ettigim ve çok çok hoslandigim bir çocuk vardı aramiz bozuk diye 2 aydır bitkisel hayata girmiştim.

Dün arkadaş ortamında buluştuk, baktım bana tavsiyeler veriyor yurt dışı gezi programı yapmamla ilgili. Be a... q.. mun çocuğu moral mi bıraktın diyemedim tabi.

Hııı ben de düşünüyorum bu aralar dedim.

Birini sevince dünyaya kendinizi kapatıyor musunuz?
Cevapla