Çocuk demiyorum bakın.🫣 Hala o çocuklukla yetişkinlik arasına sıkıştığınız, saçma sapan espriler yapıp gülmek istediğiniz, sorumluluk olmadan dolaşma özlemi duyan, macera peşinde koşmak isteyen, anlamsız ve birbirinden bambaşka karakterlerden oluşan arkadaş gruplarını özleyen yanınız sizinle yaşıyor mu?
Dışarıda farklı kalıplara bürünsen de içinde hala bir ergen olduğunu düşünüyor musun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Düşünmem
Yaşıyor çok şükür canım kendim hxhxhxhx
Olabilir evet