Köylü gibi konuşanlar, kelimeler kullananlar ve köylü gibi davrananlar var ülkemizde siz ne düşünüyorsunuz?

Yani şöyle mesela Amca yerine emmi diyenler var toprağım diyen var vb. Kelime haznemde köylü kelimeleri var bu beni rahatsız ediyor İstanbul beyefendisi gibi konuşmak istiyorum ben. Diksiyonum düzgün olsun istiyorum Kemal sunal bir film vardı sosyete şaban diye Tam bir beyefendi olmak istiyorum ama yemek yerken sabah kahvaltılarında ekmek içine yağ, peynir, reçel üçlemesi yapıyorum normalde insanlar modern olanlar ekmeği dilimler üstüne yağ sürer ve reçel sürer sadece ve modern bardakla çay içer ben ince bardakla kahveci bardağı ile içiyorum bir de bazen tavuk eti olduğunda çatal bıçak kullanmak yerine elimle ısıra isira yiyorum Erol Taş gibi öyle doyuyorum sadece ben mı? Böyleyim acaba. Dağ ayısı gibi değilde İstanbul beyefendisi gibi olmak istiyorum.🥺

Köylü gibi konuşanlar, kelimeler kullananlar ve köylü gibi davrananlar var ülkemizde siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla