Hayatımda o olsaydı çok mutlu olurdum maalesef kıymet bilmedi kalbimde yeri çok özeldi ne kadar kötü davransada gitsede hiç. Yokmuş gibi gitsede özlüyorum
Her baktığımda kalbimin çarptığı, herşeyi paylasabilecegim, triple onla bunla değil de konuşarak herşeyi cozebilecegim biri olsun isterdim tabi. Ama olmasa da olur takilmiyorum bu tür islere.
sorularimi beni soyleyin diye sormuyorum yani herhalde belki annem, babam diyen olur boyle sevdigi birisi olsaydi daha iyi bi hayat yasardi diye dusunenler icin soruyorum ahshhahshs