Ergenlikte iki oğlum var sırtlarını köpüklüyüp keseliyorum onlarda aynı şekilde ama bu yanlış mı?

Çocuklarım tabiki onlar ama yinede artık biraz rahatsız olmaya başladım
Ergenlikte iki oğlum var sırtlarını köpüklüyüp keseliyorum onlarda aynı şekilde ama bu yanlış mı?
Cevapla