Soruma cevap gelmedi tekrar sorayım dedim, insanlarla neden sıkıntı yaşıyorum alıp veremedikleri ne, ırkçılığa mı uğruyorum yoksa?

Anlamıyorum niye beni dışlıyorlar?

Kötü biri miyim? neden dışlanıyorum veya istenmiyorum?

göz devirmeleler laf sokmaları alaycı alttan alttan gülüşleri neden böyle sorunlar yaşıyorum?

Azerbaycanlıyım türkiyede okuyorum bu yüzden mi acaba? Bu ırkçılık mı yaşadığım yoksa karakterim mi kötü?

Bu sorunların %70-80i kızlarla %30 erkeklerle oluyor

Soruma cevap gelmedi tekrar sorayım dedim, insanlarla neden sıkıntı yaşıyorum alıp veremedikleri ne, ırkçılığa mı uğruyorum yoksa?
Cevapla