İnsan bir kişiye aynı anda hem aşık olup hem de ondan nefret edebilir mi? Bu denge nasıl sağlanır?

İnsan bir kişiye aynı anda hem aşık olup hem de ondan nefret edebilir mi? Bu çelişkili duyguların, beynin farklı bölgelerinin (örneğin limbik sistem ve prefrontal korteks) farklı tepkilerinden kaynaklandığı düşünülebilir mi? Ya da bu durum geçmiş travmalar ve bağlanma stilleriyle bağlantılı olabilir mi?

İnsan bir kişiye aynı anda hem aşık olup hem de ondan nefret edebilir mi? Bu denge nasıl sağlanır?
Cevapla