
Susmak ne çok şey ifade eder bazen ve hayatınızı kolaylaştırır.

Susmak ne çok şey ifade eder bazen ve hayatınızı kolaylaştırır.
İcabında susarım ben sustuysam o esnada âh ediyorumdur, beni suskunluğa iten ruh hastası bunu tekrar tekrar düşünmeli. Ben konuşmuyorsam çok ciddi bir arıza vardır ve bedel ödetme sessizliğimden susuyorumdur.
Son zamanlarda ortalık gürültülü olduğu için yani cahil cesaretlenip alim gibi konuştuğu için susmak altın oldu. Tabi ama aslında öyle değildir tatlıcan, susuyorsan güzel konuşanı dinliyor olman gerekir ki bu da o konuşanı değerli yapar (demek ki konuşmak değerlidir.) ya da konuşuyorsundur ki boş konuşma bu da seni değerli yapar, eğer ikisi de değilse o zaman erkanını veya ortamını değiştirmen gerekir. Bu devirde bu üçüncü dediğimin sonu yalnızlığa çıktığı için de işte herkes yalnız kalmamak için boş beleş saçma adamları dinlemek zorunda kalıyor ki konu senin paylaştığına geliyor. Boş konuşmak, başkasını dinlemek, kafaya takmak kadar iğrenç bir durum yok. İnsanın beynine diline yazık gerçekten. Son zamanda yaşadığım olay da bunu öğrendim. Boş insana ne yaparsan yap boş.
Eic için teşekkür ederim tatlış 🌹😊
Rica ederim
Evet gerektiğinde susmayı biliyorum çünkü susmayı seviyorum bunca zaman boyunca hep bir şeyler anlatmaya uğraştım insanlara hep bir şeyleri göstermeye çalıştım ama şunu gördüm ki insanlar sadece kendi anlamak istediği şekilde olayları anlıyor, sizin haklı olmanız doğru olmanız doğruyu söylüyor olmanız onları Zerrin umrunda değil ben artık insanlara bir şey anlatmaya boş verdim yani dinleyecek olanı anlatırım dinlemeyecek olan da kendi bilir
En iyi cevap seçimi için teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
21Cevap
Evet, susmak en güzel cevaptır bazen...
evet başarabilirim.
Anlatamadıklarım anlayamadıkları vazgeçişlerim tükenişlerim için hepsini susuyorum Yukarıdaki yazı gibi tepkisiz kalıyorum
Eskiden inatla ısrarla hırsla saatlerce konuşurdum.. şimdi ise inatla ısrarla hırsla susuyorum.. soru sorana bile cevap vermek zor geliyor
Haklı bile olsam anlamıyorsa susarım
Haklı bile olsam söylemem susarım
Haklı bile olsam dile getirmem susarim 🤷♂️🤷♂️🤭
İki kelam etmenin gereksiz olduğu her şey için, susmasını iyi bilirim.
Belki de çok mutlu olacaktık. Tutsaydık dilimizi💖
Evet çoğu zaman susuyorum konuşsam insan kalmiycak cunki 😅
Karşımdaki konuştuklarımı anlamak istemeyip kabul etmiyosa kendimi yormadan susmayı tercih ediyorum
Evet, kırmayacağım insanlar var ve onlara karşı çoğunlukla yutkunurum.
Susarım ben genelde, sohbetdeyken hayır ama. Nedense 3 cümlelik şeyi 1 dk da söyleye biliyorum 😂
Sustuğum için haksız yere günahım alındı gerçekleri söyleseydim her şey farklı olurdu
Bazen ateş gibi parlarım genelde susmayı tercih ediyorum
Gerektiğinden fazla suskun olabiliyorum ama sinirliyken çeneme vuruyor damarıma basılmasın yeter ki.
Öyle bi an yaşadım ki tek kelime edip vicdanını rahatlatmadım karşımdakinin. Zordu ama.
Bazen susarım ama susmak gereksiz bir aktivite. Hak edene hak ettiğini söylemeli insan.
Hakaret ve fiziksel temas (kavga) olmadığı sürece suskun biriyim zaten.
Benim için kolay ve basittir. İstediğim an susarım.
Konuşmak bana bir şey kazandırmayacak ise susmayı tercih ederim..
En güzel yaptığım şey
susarak konuşuyoruz ve bence ikimizde birbirimizi gayet iyi anlıyoruz
Bana göre susmak kolay çünkü bazı acı gerçekleri bildiğim halde sustugum oldu
evet susmam gereken yerde
Evet susmak bi kaçış yoludur benim için
Bayadır sessizim dimi
Hiç zor değil valla gerekirse çıkar giderim
Susmak en kolayı.
Susmam ben haklıysam
evet başarıyorum kolay bence
Evet
Çok zor o🤭
Hep susrazi biz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?