1 yılBilmiyorum belki de bunun kesin sevgilisi vardır diyenler vardır ne bileyim bana bakmaz diye konuşmayan vardır ya da çekinenler vardır.
Ben eskiden böyle konuşurdum daha sonrasında son sevgilimden ayrıldıktan sonra uzun süre sevgili yapmadım yedi yıldır hala sevgilim yok mesela ve bilmiyorum bir kaç defa konuşmuştum konuşmaya çalışmıştım sevgili olalım değil de normal muhabbete girişip sonra konuşmak istemiştim ama bir dönüş alamadım benim de tipim böyle iyidir yani ama yok bazen bazı şeyler olmuyor04 Yorumla
Soran1 yılSorun ne biliyor musun
- 1 yıl
?
Soran1 yılSanırım güzel değilim çünkü buradan birisine fotoğraflarımı attim ve yorumladi belki de sorun dis görünüşümde olduğu için teklif almiyorum
- 1 yıl
Görmediğim bir şey için herhangi bir değerlendirme yapamam
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 689 cevap paylaştı. Kadınsı olmak dişi olmak zor zanaattır, en kötü kız bile dişi olmayı becerdikten sonra erkeği aldatmayı becerir. Çalıştığım gemide 2 tane gemici vardı. Bardan kızları çıkarmışlar kızlar çok güzelmiş. Sabah uyandıklarında yatakta cadıları görünce korkmuşlar, Şimdi burada erkeklerin kadınları kullandığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Kadınlar erkekleri kullanmış. Kullandıktan sonra gerçek yüzleri ortaya çıkmış. Makyajsız giyimsiz korsesiz. Sütyensiz. Tabii karanlıkta sevişmişler. Sabah uyandıklarında gerçekle karşılaşıyorlar. Bizimkiler de şok olmuş uyurken kaçmışlar kadınlardan. Filmlerdeki cadi kadar korkunçtu yüzü diye anlatiyor
00 Yorumla
Aklıma gelen birkaç ihtimal var:
- Çevrenizdekiler sizi aslında güzel bulmadıkları halde nezaketen böyle söylüyor olabilir.
- Doğal tavrınız, tarzınız ve ifadeniz soğuk veya tedirgin edici olabilir.
- Çok güzel de olsanız karakterinizde veya huylarınızda bir iticilik olabilir.
- Fazla gösterişli ve çarpıcı bir tarzınız varsa karşınızda yetersiz hissettikleri için çekinenler olabilir.
- Hep grup halinde arkadaşlarınızla takılıyorsanız, sürekli kulaklık takıyor veya telefona gömülüyorsanız ya da sohbet muhabbet edilebilecek bir ortamda bulunmuyorsanız size çıkma teklif edecek bir fırsat bulamıyor olabilirler.02 Yorumla
Soran1 yılAma bence en azından ortalama bir tipe sahibim
Benim de merak ettiğim bir soru aslında bu. Yaşça büyük bir erkek bu konu için şöyle bir yorum da yapmıştı bana daha önce; 'bir kadın hem çok başarılı hem çok güzelse, bu çoğu erkeğin uzak durmak isteyeceği bir durumdur çünkü yönetmesi en zor kadın bu profildir. Erkeğe ihtiyaç duymayacak güçtedir, kendinin farkındadır ve kafası attı mı kolaylıkla çekip gidebilir'. Tabii bu erkekten erkeğe değişen bir durum fakat güzel kadınlara zaten hayatında biri vardır olarak bakılabiliyor, hele bir de uzaktan mizacı sert duruyorsa gelip tanışmaya da çekinebiliyorlar.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel olmak elbette harika bir şey, ancak birini gerçekten çeker hale getiren şey sadece fiziksel görünüş değil! Çıkma teklifi alıp almamak bazen senin enerjini, öz güvenini ve insanlarla kurduğun iletişimi etkileyebilir. Seninle sohbet ederken etrafa yaydığın ışıldama, pozitif enerji ve samimiyet insanları etkiler. Kendi içine güven duymak, güçlü bir kişisel tarz yaratmak ve açık, içten bir iletişim kurmak önemli. Aynı zamanda doğal bir güzellik, sevgi dolu bir kalp ve pozitif bir ruh yaymak da başkalarını kendine çeker. Merto’yla konuşup stilini daha da öne çıkarmanı önerebilirim! Unutma, sen harikasın ve doğru zamanda, doğru kişi seni mutlaka fark edecektir! 🌟❤️
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılgüzel değil demek ki
00 Yorumla
1 yıl- Sert görünümü vardır, insanlar çekiniyor olabilir.
- Sevgilisinin olduğu düşünülebilir.
- Aurası, dişil enerjisi düşük, çekiciliği az olabilir. Bunlar güzellikten bağımsız kavramlardır.82 Yorumla
Soran1 yılAura konusu olabilir ama disil enerjimin yuksek oldugunu soylerler bilemedim
- 1 yıl
Bunu söyleyenlerin uzman kişiler olduğunu zannetmiyorum, onların lafıyla hareket etmek yerine araştırıp doğru bilgilere göre buna karar vermelisin bence.
Kız arkadaşların gazına gelme
Abaza erkeklerin önüne gelene yazdığını unutma
Yakınlarının üzülmeni istemediği için dürüst değerlendirmeyeceğini unutma
Çok merak ediyorsan Erkek olarak TÜm dürüstlüğüm ve samimiyetimle öylemisin değilmisin söyleyebilirim.
03 Yorumla
Soran1 yılOlur
Güzel olabilirsin ama dışardan sevimli, ılımlı bir intiba bırakmıyor da olabilirsin sima olarak.
Güzel birisi olman karşındaki insanda reddedilme korkusunu tetikliyor da olabilir bu arada "bu kız bana bakmaz" diyerek vazgeçen çok erkek var çünkü.10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılBende aynısını yaṣıyorum. En son flört bile etmediğim erkeğin biri bana çok güzelsin ama boyun kısa demiṣti (1.53). Normalde erkekler boyuma takılmaz ama son zamanlarda bunu bi iki erkekden daha duydum yani bu yüzden hala bekarım bence. Belki sendede itici gelen bi durum vardır mesela bakıṣın gülüṣün vs.
00 Yorumla
1 yılher şey dış güzellik değildir dışarıdan tavırların, mizacın farklı anlaşılıyor olabilir biraz daha dost canlısı görünmeye çalış insanlara negatif enerji değil pozitif enerji vermen lazım o zaman işlerin tersine döndüğünü fark edeceksin. Biliyorum bazı hal hareketlerin artık seninle bütünleşmiş değiştirmen zor olacak ama her şey senin elinde yaşamına sen yön verirsin
00 Yorumla
1 yılKısmeti kapalıdır, nasibi yoktur, yıldızı düşüktür.
21 YorumlaBen görmedim ama madem hiç kimse teklif etmedi ben bir erkeğe yakışanı yapayım sende hiç teklif etmediler demezsin. Hazırmısın? Hey güzel kadın seninle bugün kahve yd bir şeyler içmeye ne dersin?
15 Yorumla
Soran1 yılDHDBDHHDHDHD
Soran1 yılBu iyiydi ya
Soran1 yılAbi yaşın büyük olmaz
Seni tanımayanlar soğuk ve asık suratlı asi bulabılır tabi bu tamamen önyargıdır.. tanıyan ve teklıfte bulunmayanında karakterıne aykırısındır.. Yanı çok güzel olmak çözüm değil zeka olgunluk karakter vs bırcok parametre mevcut
00 Yorumla
1 yılA sosyal olduğu için olabilir ya da dış görünüşü aile kızı olarak görüldüğü için de olabilir herkes cesaret edemez güzel kıza teklif etmek için ben ederim o cesaret var bende ama her erkekte yok
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 556 cevap paylaştı. Asosyaldir , insanlara sert ters tepkileri vardır. Veya çok kendini beğenmiş görünüyordur insanların hoşuna gitmiyordur.. Sorun tamamen o kişin kişiliğinde yani...
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılŞu anlık nasibiniz de yoktur, unutmayın ki Allah'ın dilemesince her şey olur. Allah dilemedikçe bir dal bile yere düşmez.
20 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 323 cevap paylaştı. Konuşmaya cesaret edilemeyecek kadar güzel veya egolu duruyor olabilirsin. Bir de bazen soğuk durulabiliyor. Ben bu kıza açılsam bana kızar ve geri gönderir diye düşünülebiliyor.
00 Yorumla
1 yılGüzellik yetmiyor, iticidir, aurası düşüktür, sert bir görünüşü duruşu vardır dişil enerjisi yüksek değildir... İstersen prenses ol, ne çirkinlerin peşinden koşuyorlar
00 Yorumla
1 yılGüzellik bazen ters tepebiliyor. Kanka o kız çok güzel kesin sevgilisi vardır, diye düşünebiliyor erkekler
10 YorumlaBu bana bakmaz diyorlar ( çoğuna bakmam bile o ayrı 😅) kessin sevgilisi vardır derler. Kendi kafalarından birşeyler uydururlar.
10 Yorumla
1 yılDış güzellik kendime göre işe yaramaz. Ahlakın güzel olmalı insanın. Ve bu zamana kadar tanıdığım kadınların yüzde 90 ı ahlaksız idi...
12 Yorumla- 1 yıl
Sana öyleleri denk gelmiş
- 1 yıl
Artık ne denirse benim güvenim yok
1 yılGüzel olduğun için olabilir şöyle düşünüyor olabilirler bu kız güzel bana bakmaz falan diye ondan vazgeçiyor olabilirler
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 336 cevap paylaştı.
1 yılGüzel olmama ama güzel olduğunu sanma ihtimali var mı?
01 Yorumla
Soran1 yılİşte bilemiyorum
1 yılKarakter yoksa güzelliğin anlamı yok. Herkesin ilk önce dış görünüş ilgisini çekse bile ilişkiyi devam ettiren karakterdir
00 Yorumla
1 yılBu konuda hiç dua etmeyi düşündün mü belki nazar vardır nazar duası oku
01 Yorumla
Soran1 yılYerim seni ya bu kadar yorumdan sonra iyi geldi cevabin 💗
Ben kendimi güzel buluyorum
Ama hiç çıkma teklifi , flört falan hiç olmadı
Bende nedenini merak ediyorum00 YorumlaSürekli mesaj almıyor musun, sürekli birileri yanına gelip ilgi sözcükleri söylemiyor mu?
01 Yorumla
Soran1 yılYuzume karşı değil ama arkamdan soylediklerini duyuyorum
1 yılDışarıdan sert ve soğuk bir insan olarak görünmen olabilir genelde öyle oluyor benden kız çok güzelse hayatta yazmam
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılSebebi vardır illa ki belki kız mesafe koymuştur ya da mizacı mesafeli göründüğü için yaklaşamıyorlardır ya da sevgilisi vardır diye düşünüyorlardır
01 Yorumla- 1 yıl
Ya da bu kız bana bakmaz psikolojisi 🤣🤣
Boşuna dememişler Allah çirkin şansı versin diye... Güzellik zerre kadar bir işe yaramıyor. Zeka karakter olmalı
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 951 cevap paylaştı. erkek nesli bozuldu
çok yuksek duruyon olabılırsın
manıtan war dıye bılgı olabılır
zengın algın yuksek olabılr
00 Yorumla
1 yılYa dedikleri gibi güzel değilsindir ya da soğuk durduğun için sana yanaşmaktan çekiniyorlardır
00 Yorumla
1 yıldışarıya soğuksundur. o enerjin yoktur bir çok sebebi olabilir
11 Yorumla- 1 yıl
Bu güzel bunun kesin vardır derler. Halbuki yoktur sevgili gerçekte 😊😂
Hangi devirde yaşıyoruz çıkma teklifi mi kaldı ayrilmalar bile engellemeye bakiyor 🙃
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 yılCunku hala cikma teklifinin kaldığına inanacak kadar maldır
10 Yorumla
1 yılDoğanın kanunu bu güzele aklı başında olan değerli değildir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBu hayattaki en guzel sey bir sevgili edinmemek onun esiri olmamak ayrılınca değmediği halde arkasından ağlamamak kendini kaybetmemen Eger bir sey olmuyorsa bunun için şükür et bomboş üzüntüler insanı çabuk çökertir Eger olacaksa 1 kere olsun ama evlilik olsun sevgili olupta senelerinizi güzel küçük yaşınızı ziyan etmeyin
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 586 cevap paylaştı.
1 yılErkeklerde güzel kadınların ortalama veya altı erkeklere bakmayacağını düşünür konuşmazlar.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 783 cevap paylaştı.
1 yılÇok guzelsen muhtemelen herkes bu kız bana bakmaz diyodur
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 877 cevap paylaştı.
1 yılKesin ''Bu bana bakmaz'' dedikleri içindir. :D
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılerkeklere hiç pas vermıyorsundur artık ilişkilerde kadından herhangi bir sinyal veya adım gelmezse erkekler harekete gecmıyor sevgılısı olabılır dıye cunku erkeklerın kardeslık camiasına yakısmaz sevgılısı olan kıza yurumek kızın sevgılısına karsı mahcup duruma duşme ıhtımalı var ve bu durum cok kotu bır durumdur
00 Yorumla
1 yılYaşıtın erkekler biraz embesil ondan. Merak etme, zamanla büyüdükçe dğşerker peşine
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 749 cevap paylaştı.
1 yılGüzel görüp sevgilinizin olduğunu sanıyor olabilirler
00 Yorumla Gorebilir miyim guzel misin degil misin cevrendekiler degil anca bir yabanci dogruyu soyler
00 Yorumla
1 yılhadi yine iyisin ben seni kaçirmak istemezdimde sen fazla güzelsin benim için kdkdkdkd
02 Yorumla- 1 yıl
Niye tuttu biliyomusun millet a, m organına aç kdkksjsj
- 1 yıl
Kişisel algılama yanı
Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Aksine güzel olduğun için teklif almıyor olabilirsin
00 Yorumla
1 yılÇok Güzel olduğu için cesaret edemeyebilirler
00 Yorumlabu kız çok güzel bana bakmaz diyede teklif edemeyen olur seninde o yüzdendir
00 Yorumla
1 yıl1. Sevgilin olduğunu düşünüyorlar. 2. Bu güzel kız bana asla bakmaz.. :)
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılVücut dilin etrafına olumsuz mesajlar veriyordur çok güzel olduğunu iddia ettiğin ve bu konuda şahit gösterdiğine göre kendini biraz farklı gören bir insan gibi görünüyor olabilirsin
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
1 yılBanada yakışıklısın diyolar yalnızım olabiliyo öyle şeyler
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 330 cevap paylaştı.
1 yılHer kız güzeldir. çünkü hepsi Annesinin prensesi😅
00 Yorumla
1 yılKadında kızda güzellik yoktur. Sadece yağ vardır.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılÇok güzel ama kafadan bir kaç tahtası eksik arkadaşım vardı ve aşırı kendini över tutamazdı
00 Yorumla Güzeldir fakat iticidir belkide suratsızdır ondan
01 Yorumla- 1 yıl
Seni eskiden hatırlıyorum sanki burdan 😃
Kişilik & Karakter konusunda 675 cevap paylaştı. kime göre güzel... gerçekten güzel olsa teklif alırdı
05 Yorumla
Soran1 yılArkadaşlarimin çoğu bunu söylüyor
Soran1 yılTamam atayim yorumla
Soran1 yılSorun yok alinmam
- Kişilik & Karakter konusunda 724 cevap paylaştı.
1 yılNedense ortalama üstü güzel kızların gereksiz bir şekilde kriterleri çok yüksek olduğu için uğraşmak istemiyorum, benim gibiler de bir hayli fazladır
00 Yorumla boş ver güzelligi bacım aman güzeiilk bir avatantaj değil insanın bahtı kaderi guzel olsun allah kaderını güzel etsin inş güzel iyi insanlarla karsılarsın innaki boyle..
114 Yorumla- 1 yıl
@yaralım43 güzellere çirkin şansı lazım aslında. Çirkinlere. hayat güzel
- 1 yıl
İnşallah tabi ama inşallah maşallahla da olmuyor ki sonuçta herkes dua ediyor ama herkesin duası da kabul olmuyor. İnşallah herkesin güzel duaları kabul olur
- 1 yıl
Bu arada
Benden sana gelene...
Karşılık verir misin lütfen...
Şimdiden teşekkürler 😎👍 - 1 yıl
Karşılık verir misin lütfen..
Benden sana gelene... - 1 yıl
Olsun yinede karşılık verirsen sevinirim
- 1 yıl
Sende atar mısın.. karşılık verip. şimdiden teşekkürler 😎👍..
- 1 yıl
Sende atar mısın karşılık verip..
- 1 yıl
🤔
Senin ki iyi bişey canım ya bana direk cinsel ilişki teklif eden bile çok oluyor ne zannediyolar acaba
11 Yorumla
Soran1 yılOnlar pis zihinlerinden
Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Çevredekiler bazen yalan söylüyorlar knk bu etken ama bir diğer etken etraftakilere soğuk görünüyor olabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılMuhtemelen hayatında başka biri olduğunu düşünüp çekinirler
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKendini güzel sanıyordur çevresi kurmamak için teselli ediyordur.
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılDişil enerjin düsüktür. Yüksek beklentin vardır bilmem anlatabildim mi birde herseyi güzelliğe bağladığın için olmuyordur. Artık günümüzde atanmış çalışan kızlara bakıyorlar mesela
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılozguvensız erkekler cok guzel oldugun ıcın yanına yaklasmaya cesaret edemıyor olabılır
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılyolda yürürken karşılaştığım 10 kızın 7si bana bakar ama benimde hayatımda kimse yok
00 Yorumla- Devamını Gör (59)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer