Arkadaşlar soru troll değil lütfen yol gösterir misiniz?

5 senelik sevgilimin travestilerle ilişkisi olduğunu, bisexuel olduğunu yeni öğrendim. "Fobik"değilim fakat bu durumu hem tercih etmem hem de kandırılmış olmak ağrıma çok gittiği için ilişkiyi bitirdim. Bu kişiyle çok ciddi duygusal bağlarımız olduğunu düşünürken parçaları birleştirdiğimde aslında kankam diye tanıttığı bir erkek arkadaşıyla da "Gerçekte sevgili "olduğu cikarimina varıyorum, kafam çok karışık ve üzgünüm.

Sorum şu, ilişki kesinlikle bitti ama ben bu kişiyi tamamen zihnimden nasıl atar, bu psikoloji ile nasıl baş edebilirim.

Teşekkürler.

Arkadaşlar soru troll değil lütfen yol gösterir misiniz?
Cevapla