Enayi yerine konulduğumu fark ettiğimde, iyi niyetimin sömürüldüğünde, görmezden gelinince
Günaydın KScanlar

Enayi yerine konulduğumu fark ettiğimde, iyi niyetimin sömürüldüğünde, görmezden gelinince
Günaydın KScanlar

Bir insanla iletişimi kesmem için onun güvenimi kırması, saygısızlık yapması ya da sürekli beni yoran, üzen bir tutum içinde olması yeterlidir. Benim için bir ilişkide dürüstlük ve karşılıklı değer verme çok önemlidir. Eğer bu temeller sarsılıyor ise, kendimi yıpratmak yerine uzaklaşmayı seçerim. Çünkü kendi ruh sağlığımı mutluluk durumum benim için her şeyin önüne gelir. Her şeye rağmen, bir kere şans tanır, durumu anlar ve çözüme ulaşmaya çalışırım. Ama değişmeyen bir tutum varsa, artık o ilişkiyi sürdürmek yerine kendim için kapatmayı bilirim.
İnsanların gerçek yüzünü görünce keserim yani bir dediği yalan olursa o kişi benim için biter net
Tskrler 🌹🌹
Genelde önyargılı insanlarla iletişimi keserim bir de kadına cinsel obje gözüyle bakanlara bu ben veya başkası olsun hiç fark etmiyor, öyle bir yorumunu görürsem hem cinsime karşı mutlaka yanında olur gerekeni yaparım. Saygısızlığa tahammülüm yoktur bu konuda ödün veremiyorum ben kırmızı çizgim.🎗
Bana iyi gelmediğini anladığım anda iletişimi keserim benim hayatımda olan kişilerin bana iyi görmesi bana bir şeyler katması gerekiyor bir boşluk etkisi yaratıyorsa konuşmaya görüşmeye hiç gerek yok bunu zaman kaybı olarak görürüm
Yine çok mantıklı bi yorum
🌺🥰
Cevap
26Cevap
Hoşlanmadığım zaman bir iki sözüm ile kesmesini kendim sağlıyorum 🤣 ufak bir kibir saygısızlık sezince genelde
Canım istemiyorsa keserim
Enerjisi düşük ise keserim
Takıntılı sürekli sorular soruyorsa keserim
Hiç mesaj atmam konuşmam pat diye gadası
Benim de kafamda biter gadası
En güzeli o şekilde
Sıkılınca keserim
Aptal olduğuna emin olduğumda
Haddini fazla aştığında
Yalanı alışkanlık haline getirdiğinde
Arkadan iş çevirdiğinde
En önemlisi bu benden habersiz arkadan iş çeviren kadın erkek fark etmez hayatımda yeri yok.
Günaydın
Bende aynı şekilde öyle olduğunu götürürsem anında keserim ben çoğunlukla anlayışlı olurum ve pek bir şey demem ama hoşlanmadığım bir davranış olursa direk keserim
Anlayış bir yere kadar
Bana iyi gelmeyeceğini ya da yıpratacağını anladığım an iletişimi bitiririm.
Günaydın
Kesinlikle, umursanmayınca , enayi yerine konulunca
Umursanmayınca bende bi soğuyorum
Sen biriyle yakın zamanda takipleşiyordun isim vermiyim de, şu an takipleşmiyorsunuz bu bahsettiğin sebepler mi vardı?
Yakın zamanda bir çok kişiyle takipleştim ve sildim, hangisinden bahsediyorsun?
B ile başlayan biri vardı ben de takip ediyordum ordan hatırladım seni
Yok bu sebeplerle alakası yok ayrıca samimiyetim yoktu
Tamamen katılıyorum yazdıklarına. Bu durumlarda da bazen istisna gösteriyorum, %99 iletişimi kesiyorum orası ayrı.
Güvenim sarsıldığı an
Sarsılınca bidaha eskisi gibi olmuyor
Kesinlikle
İki yüzlü olana ve hatırlamayana heloş🍫💎
Sabah sabah seni görmek ne güzel🫠💕
Teşekkür çiçeğim senide öyle🥰🍫
Manipüle edilmeye çalışıldığımı görürsem, güvensizlik duyarsam, saygısızlık hissediyorsam, karşımdaki bana sürekli negatif enerji yayıyorsa, değer görmüyorsam ve tek taraflı çaba gösteriyorsam diye gidilebilir bu liste
Beni kullanmaya kalkarsa, kandırmaya çalışırsa, etik ve legal olmayan şeylere bulaşırsa
iki yüzlü davranıyorsa kullanmaya çalışıyorsa işi olmayan şeye burnunu sokuyorsun
Güven duygumu kaybettigimde ve akılsız hareketler yaptığını gördüğümde
Herşeyi ben yapıp karsı taraftan bi adım görmediğim de
Sırtımdan hançer yediğimi anlayıp iletişimi keserim.
görüldü yersek umursanmazsak enayi yerine konursak vs
Detaydaki yazılara katılıyorum.
Artık eskisi gibi hissetmiyorsam
Bana hoşuma gitmeyecek hareketler yaptığı zaman keserim.
Yanlış yaptıysa babamdan olsa affetmem ki annemle 3 yıl konuşmamışlıgım var
ya şu monica yı görünce kriz geçiriyorum koymayın artık
Merhabalar hanımefendi
İyi niyetimi suistimal ettikleri zaman
Kendini beni aldatabilecek kadar zeki görmeye başladığında.
1) Yalanını yakalarsam
2) Kendini beğenmiş biriyse
3) Cimriyse
4) Bakımsızsa
Yalanını yakalarsam enayi yerine koyuyorsa iletişimimi keserim
Duygusal bir şeyler hissetmeye başladığında, sınırları aşmaya çalıştığında, yalan söylediğinde…
Kesmem gerektiği sinyalleri geldiğinde
O sinyaller ne
Anladımmm
Kıymetim biliyormiyorsa bitiririm hemen
Doğru
sana katılıyorum
Kendi içimde sonunu göremediğimi düşündüğümde…
Açıklamaya harfiyen katılıyorum 🙌🏻
Bana ters olduğunu bileyim yeter
Aynen sana katılıyorum
artık yanında mutlu değilsem
Günaydın ikilemli konuştuğu zaman
SLK olduğunu anlarsam
Yavaş yavaş uzaklaşılabilir.
Güvenim sarsıldığinda
G. ü başı ayrı oynamaya başladığında😄
Laf taşırsa
Laf taşırsa sıkıntı
Günaydın dediklerine katılıyorum 👍
Bilmem ona baglı
Soğutturmak için elinden geleni yapıyorsa
Cıvıdığı zaman.
ne kadar boş olduğunu anladığım zaman :D
yalan söylerse
kullanıldığımı fark ettiğimde
Aptâl olduğunda
İlgilenmediğinde
vallahi sinirimi bir sekilde bozuyosa
İsim bittiğinde...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?