Narsisizm bir hastalıksa neden kötü erkekler genç kalıyor?

Bazı kötü adamlar vardır, kadınlar o tarz erkekleri tercih ederler, beyefendi olan erkekler ise kadınlara çekici gelmez. Dengeli olsalar bile kadınlar travma yaratan erkekleri tercih ederler.

Bu erkeklere bakınca hastalık olduğu söylense de aslında bu tarz erkekler daha genç kalıyorlar, vicdanlı olan erkekler ise her zaman yalnız kalıyor ve daha duyarlı oldukları için yaşlanıyorlar.

Narsistlerin içinde yetersizlik duygusu olduğu için üstünü kapatmaya çalışıyorlar denir ama bu tarz erkekler daha sağlıklı gibi. Siz ne düşünüyorsunuz?

Narsisizm bir hastalıksa neden kötü erkekler genç kalıyor?
Cevapla