Kötü bir olay yaşadığınızda, bunu başkalarınında yaşadığını gördüğünüzde "ohh bee, yalnız değilmişim diyerek mutlu oluyor musunuz?

Nasıl bir olay yaşadın?
Kötü bir olay yaşadığınızda, bunu başkalarınında yaşadığını gördüğünüzde "ohh bee, yalnız değilmişim diyerek mutlu oluyor musunuz?
Cevapla