Kendimi cok kotu hissediyorum 🥺değmeyecek birini geliştirdim ne yapmalıyım?

Arkadasima onca guzel sey kattim yolunu kaybetmisti basarili olmasi ivin tabsiyeler verdim manifestten baslattim kendini tanimasina duygularini yonetmesine kadar ama o ise beni hep kulanmaya calisti cocukluk arkadasim olmasina ragmen gram beni umursamadi ben iyilik yaptikca o umursaazlik verdi derdimk bile dinelmemek icin bahaneler buldu
Kendimi cok kotu hissediyorum 🥺değmeyecek birini geliştirdim ne yapmalıyım?
Cevapla