
Yapıcı eleştirileri kabul edip kendimizi geliştirmek, yıkıcı eleştirilere ise kulak asmadan yolumuza devam etmek gerek 😃

Yapıcı eleştirileri kabul edip kendimizi geliştirmek, yıkıcı eleştirilere ise kulak asmadan yolumuza devam etmek gerek 😃
Ağzı olan konuşur, halbuki biz kendilerini eleştirsek bizim gibi tepki göstermez, bazıları üstüne düşmeyen hususlar hakkında yorum yapmayı seviyor, üstüme vazife değilse ve kimseyi rahatsız edici bir durum yoksa eleştirmem lakin bazı insanlar eleştirme hakkını kendinde bulur, eleştirilmeye gelemez, patavatsızlıklarına veriyorum.
Eleştiri yapıcı ve iyi niyet barındırıyorsa oturur, düşünürüm, bazı eleştiriler kendimizi onarmamızı sağlar lakin herkesi ciddiye alacak değilim
Eleştiri kötü bir konuymuş gibi gözüküyor ama öyle değil eleştirilmek senin daha iyi gelişmeni ya da iyi olduğun şeyin belki çok iyi değildir karşı taraf eleştirdiği zaman farkına varabilirsin daha iyisini yaparsın ben eleştiriye açık biri değildim kötü bir şeymiş gibi algılıyordum ama şimdi eleştirilmek istiyorum kötü olduğum konuları daha iyi yapabilmek için
Etkilemez bazen 👣yola çıkmak yolda olmaktan bile değerli. Ben kendime inanıyorsam eğer kimse beni durduramaz, kimsenin gücü buna yetmez. İstediği kadar eleştirsin ben bir defa o yola çıkmaya karar verdim. O benim olduğum noktaya gelip geçtiğim yoldan gelip benim ayakkabılarımı giymeden eleştiri yaptıysa eğer ben bu eleştiriyi aldırış dahi etmem. 😌
Thanks !🥳🎀💓
Çok teşekkür ediyorum Eic için @kubrl canımsın ♥🌺
O senin ballığın güzellik 🎈♥🌺
Şaka, takılmak adı altında dalga geçilmesini art niyetli buluyorum
Benim emek verdiğim, sevdiğim birşeye yapılmış saygısızlık bu.
Benim sevdiğim şeyleri başkaları da sevmek zorunda değil ama benimle iletişim kuruyorsa saygı duymak zorunda.
Duymuyorsa iletişimin sonuna gelindi demektir🫡
Cevap
20Cevap
ben umursamam hiç. eleştiren kişiye bakarım sadece
Genelde eleştirilere açık biriyim ama iyi olduğum bir konuda eleştiri almayı pek sevmem gadası
Aynen öyle 🙃
İllaki o an bir modum düşer ama işime güvendiğimden bu durum kısa sürer.
😎😎
🧚🏻♀️🧚🏻♀️🌸
Eğer konu hakkında gayet yetkin biri beni elestirirse bunu büyük olcude dikkate alirim. Ama bir b*k bilmeyip heebokolokluk taslayan tipleri bir yerlerime takıp kaale almam.
İyi de olsan, kötü de olsan insanlar söyleyecek bir şey mutlaka bulur. O yüzden hiç takılmam. Ben bildiğime devam ederim.
Eleştiri kimden geliyor, nasıl bir eleştiri yapılıyor, eleştiride haklılık payı var mı; önemli olan konu başlıkları bunlardır.
Bazen eleştiriyi kabul eder ve dikkate alırım, bazen ise umurumda dahi olmaz.
eleştiriden daha önemli bir şey var ise o da eleştiriyi kimin yaptığıdır, sana bir şey katabilecek tutarlı bir insanın eleştirisi, altın öğüt niteliğindedir, boş beleş amaçsız insanların yaptığı eleştiri ise zırvadan başka bir şey değildir. d
Eleştirilere açık birisiyim. Eleştirilerin nasıl yapıldığında bağlı genelde
Aynen öyle
Eleştiren kişinin bu konudaki bilgi seviyesini ölçerim eğer gerçekten eksiklerimi söylüyor düzeltmem gereken hatalarımın bana hatırlatıyorsa üstüne birde tebrik ederim
Doğru bir eleştiriyse açığım ama, saçma sapan, önyargılı bir eleştiriyse insanın sinirini veya moralini bozabiliyor.
Ne düşündükleri zerre umurumda olmaz
Hayır o benden daha kötüyse beni nasıl elestiriyo hadsiz sen kendine bak derim
Kimsenin lafıyla hareket etmem mantıklıysa uygularım ☺️
Hayır beni eleştirenleri hiç umursamıyorum kendimi düşünürüm.
Hayır Üzmez yeri geldiği zaman eleştiri almak gerekir
Ben hiçççç eleştiriye açık biri değilim bunu herkes bilir
İyi deyince müthiş motive olmak kötü deyince komple çökmek münafıklık alametidir.
Saygısızca yapılan hiçbir konuşmayı dinlemiyorum
Etkiler eleştirisine karşı çıkarım diretirse de kavga ederim
Yok valla umurumda olmuyor genelde
Tamamen eleştirinin şekline ve amacına bağlı. bunu kötü niyeti ile yapıyorsa özellikle.
Hiç takmam çünkü kıskanıyordur 🤣
Eleştiriye açığım kırıcı olmadığı sürece.
Hayır beni daha mutlu eder 😂
Ben eleştirilere komple karşıyım
Saygısızca yapılan eleştirilere kulak vermem
o haddi vermem o kişiye
Beni eleştirecek kapasitede kimse yok çevremde
Gırtlağıma kadar alıyorum daha ne eleştirisi ayol
Evet ya çok kalp kırar bu olay
Etkilemez
evet etkiler
Elbette beni eleştirenin gözüne makas sokarım
Evet
Yok etkilemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?