Soruyu aşağıya yazdim, psikolok olan ya da psikoloji ile yakından ilgili olan şahıslar rica ederim cevap verir misiniz?

bana kıyafet alindi en istediğim kiyatelerden di bu , mutlu olmadim diye kendimi suçlu hissetrim, anksiyeten tutdu diye kendimi suclu hissettim kendime kizdim, mesela bana mutlu etmesi gereken bir şey yapılmışsa ve ben mutlu olamamişsam kendjmi cok bedbaht hissediyorum, dehşet üzücü bir hal gibi, en kötü şeylerden sanki bu dünyada her sey yolunda olsun cok mutlu olacagim olay yaşansin ama ben hala mutsuz hissedeyim bu sorunun tamamrn bende olduğunu gösterir sanki, sanki beni bu dünyada hiçbir şeyin mutlu edemeyecegini gösterir bu, bedbahtligi gösterir
Soruyu aşağıya yazdim, psikolok olan ya da psikoloji ile yakından ilgili olan şahıslar rica ederim cevap verir misiniz?
Cevapla