Eğer 24 saat boyunca hiç kimse seni yargılamasa, herkesin beklentilerini göz ardı edebilsen, hayatında neleri farklı yapardın?

Tamamen özgürsün.

Kimsenin baskısı yok,

duygusal ve sosyal beklentisi yok.

Hayatında neler değişirdi? Ya da hersey aynı mı kalırdı?

Eğer 24 saat boyunca hiç kimse seni yargılamasa, herkesin beklentilerini göz ardı edebilsen, hayatında neleri farklı yapardın?
Cevapla