Tamamen özgürsün.
Kimsenin baskısı yok,
duygusal ve sosyal beklentisi yok.
Hayatında neler değişirdi? Ya da hersey aynı mı kalırdı?
Tamamen özgürsün.
Kimsenin baskısı yok,
duygusal ve sosyal beklentisi yok.
Hayatında neler değişirdi? Ya da hersey aynı mı kalırdı?
Tamamen keyfi unutulmaya yüz tutmuş dilleri öğrenirdim. Bunlara zaman ayırır, içimde öğrenme isteği oluşturan her alanda ilerlerdim. Para biriktirip dünyanın bir ucuna giderdim
İlginç ve de güzel..
İşte gerçek özgürlük 👏🏻👏🏻
Teşekkürler
Rica ederim..
Erkek arkadaşımla bulunduğumuz kuruma el ele girmek hayalim vardı mesela bunu yapardım
Ahahaha hemen torpil işine girerim diyosun hsjajak
Allah için gözünü seveyim bana şunu söyle bunun Yani bu konunun torpille ne alakası var
Yok kötü anlamda demedim espri sadece. Sen de sevgidigim adam için yapardım de 😅
Halisin imkanlar ölçüsünde yapardım dedin
Ay bir şey diyeceğim ben bu aralar her şeyi ciddiye alıyorum sanki özür dilerim 🥺🥺
Yok sorun değil gsjjaja hepimizin yaşadığı biseyler var illa ki
Mutluluğunuz eksik olmasın 🌹
Cevap
2Cevap
bir şey yapmazdım
Topyekûn yaşama sevincim tavan yapardı
Niye şimdi yok mu sevincin abi
Öyle diyince yok zannettim. Bizi hayatta tutan bi damla umudumuz sevincimiz zaten
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar