
İdeal olan, ikisinin dengeli şekilde bir arada olmasıdır tabii ancak kıyas yapıcak olursak hangisi daha ağır basar? 😁

İdeal olan, ikisinin dengeli şekilde bir arada olmasıdır tabii ancak kıyas yapıcak olursak hangisi daha ağır basar? 😁
Özgüvenli bir insanım ancak egolu biri değil naif ve mütevazi biriyim. Egolu ve narsist insanları sevmediğim için egoya da uzak bir insanım diyebilirim. Olduğum gibi şeffaf bir insanım. 🪁
Evet önemli olan da bu ince çizgiyi korumak. 💓🎀
Özgüven, insana hata yaptırabilir, ama alçakgönüllü olan daha duyarlı olacağı ve empati de yapacağı için, daha az hatayla işi kotarır.
Günümüzde, alçakgönüllüler ezik olarak görülüyor, ama o ezikler gün geliyor onları mat ediyor 😊
Özgüvenim kariyer anlamında yüksektir. Ama fiziksel veya birine destek olmak konusunda alçakgönüllü, tevazu sahibi olmayı tercih ederim.
Misler gibii 🤌🏻💕
💐🫶🏻
Teşekkürler eig için💕
Rica ederim 💙
Alçakgönüllülük olmazsa, özgüven egoya evrilir. İkisi de dozundayken güzel.
Cevap
10Cevap
ikisi de önemlidir.
şimdi alçakgönüllülük daha yüksek, çok özgüvenli değilim eskiden daha yuksekti çoğu konuda özgüvenimi yitirdim , eskisi gb toparlanmaya çalışıyorum
tesekkur ederim😊💞
Aşırı mükemmelim; bu da bazen özgüvenimi örseliyor. Ya bozulursam diye.
Bak güldün sen de.
Off ya zor işim.
Mesaj atamıyorum
Merhaba,
Alçakgönüllülük daha önemli, 10 sene önce özgüven diye bir şey yoktu... 😅
Fazla özgüven egodur. İkiside önemli ve dengede olmalıdır.
Ben alçakgönüllü mütevazi biriyimdir övünmeyi sevmem
Sen daha iyi bilirsin sendeki özgüven arslanda yok 🤣
Diken gibisin çünkü
Kız varya senin suçun yok Rabia diye bir kız var uyuz olduğum ona okadar benziyorsun ki
Ama kıza nasıl uyuz oluyorum bilemezsin yani en yakın arkadaşımın eşi Rabia bana atmadığı pislik kalmadı kocasına bu uyuşturucu kullanıyodur gözlerinin altı mor diyomus öyle bir cins şerefsiz yani bu arada arkadaşımla gorusmuyorum onun yüzünden
Senin yuzundennnnn
Sus nursuz konuşma birde 🤣🤣🤣
Beni a'dan b'ye götüren özgüvenim daha önemli 🙂
İkisi de dengeli bende
Alçakgönüllülük daha önemli yav
Hiç biri 😂
Özgüven
Özgüven
Özgüvenim yok
Alçakgönüllü olmak
Özgüvenli olup alçak gönüllü olmalıyız bence
Her ikisi de tavan
Özgüvenim
Alçakgönüllülük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?