İyi geceler... motivasyonum bu aralar çok düşük ne önerirsiniz?

yapmam gerektiğini biliyorum. yapmadığım her geçen gün kötüye gittiğini de ama içimden gelmiyor. hani bu mızmızlanarak içten gelmemesi değil hakikaten masanın başına oturuyorum benim için önemli olduğunu biliyorum ama o kadar isteksizim ki ne yapacağımı şaşırdım. yapmayınca aklımda sürekli yapmam gerektiğini düşünüyorum yapınca da yapmak istemiyorum diye içimden çığlık atıyorum. umarım yardımcı olan kişiler olur teşekkür

İyi geceler... motivasyonum bu aralar çok düşük ne önerirsiniz?
Cevapla