Geçmişte yaşadığınız acılara bakıp bir an onları düşündüğünüzde ne hissediyorsunuz?

Bir anlık durup geçmişte yaşadığınız acıları düşünün. Yaşadığınız zorlukların, acıların şimdiki hayatınıza olan katkı ve tecrübelerini düşündüğünüzde acı da olsa iyi ki yaşamışım diyor musunuz? Ya da ne hissediyorsunuz?

Geçmişte yaşadığınız acılara bakıp bir an onları düşündüğünüzde ne hissediyorsunuz?
Cevapla