Pazartesi olmasa yinede bu sendromu yaşarmıydınız?

Pazartesi olmasa yinede bu sendromu yaşarmıydınız?

Hayırlı sabahlar ☀️😌

Pazartesi olmasa yinede bu sendromu yaşarmıydınız?
Cevapla