Erkekler de kadınlar da çok boş geliyor binde bir akıllısı çıkıyor neden böyle?

Kadınlar zaten ayrı bir sıkıcılar tek bildikleri hemcinslerini ezip kendilerini övmek en çirkini bile kendini dünya güzeli sanar erkeklere gelince zaten bişey demeye gerek yok onlarında en çirkini bile 10/10 kadın arar😃

Dikkatimi çeken aklı başında olan insanlar binde bir denk geliyor onlar da çoğunlukla erkek oluyorlar ayrım yapmıyım ama öyle yani

Erkekler de kadınlar da çok boş geliyor binde bir akıllısı çıkıyor neden böyle?
Cevapla