bunun adi nedir ya? paranoyaklik falan demeyin sakin aglarim 🥹
(gorsel alinti)
(gorsel alinti)



Arada bakarım. Geçmişi anımsamak bazen hoşuma gidiyor.
ya ne guzell ahshahhshzhsh
Güzeldir.
Nefret ettiğim konuların başında. Hatta bu mesajları tutan birine çok kızdım zamanında.
Hastalık bu.
Biten bir ilişkinin ardından mesajları tutmak, dönüp dönüp okumak, en gereksiz ve hoş olmayan konularından biri.
Geçmişte takılı kalmaya sebebiyet verir. Önünü göremez o insan. Arkasına bakmaya devam eden, arkada kalır. Ve yeni iliskileri paramparça olur.
Yenilik yenilenmeyi ve bakış açısını getirir. Yenilenmeyenlere keder dilemekten başka çarem yok.
Romantik bir insanın belli böyle mesajları okuyarak aslında geçmişe yolculuk yapıyorsun ama seni üzüyorsa bu yapma yüzünde tebessüm varsa yani etkisi olumluysa olgundur sevgin sana zararı dokunmaz.
Eski mesajları dönüp dönüp okumak yaranın üzerine tuz basmak gibi acı verir. Yaranın tuza değil yara bandına ihtiyaç var. Bu kesinlikle bir başka biri olarak algılanmasın yara bandı zamandır acı verecek hatırlatacak şeylerden uzak durmaktır
cok haklisinn, tesekkur ederim 💗
☺💚
Cevap
40Cevap
Üzülüyorum mesajları okuyanlara yapmayın şöyle şeyler 😂
bisi yok bisi yok gecti ahshhahshs
Ayrıldıktan sonra yapmışımdır bunu :D
Evet olmuştu tabi ki de..
3 telefonum, dünya kadar belgem ve bir o kadar da fotoğraf var, birde mesaj bulup mu okuyacağım :D siliyorum genelde okuduktan sonra.
cok yogun bi sahsiyetsin
Eskiye dair herkesi ve herşeyi sildim gittiler buna o mesajlar da dahil.
Sevdiğim kızla olan konuşmam halen duruyor 6 sene geçmesine rağmen. Arada tekrar okuyorum o yazışmaları
aaa aglatican simdi beni 😭😭
6 yil nedir be, siz ne guzel seven adamlarmissiniz masallah 🧿
sen onlari hâlâ sakladigin icin bile bi daha biri erkekler hakkinda genelleme yaparsa sirf senin icin yapmayin diye cepheye atlicam. hayirlisi olsun hakkinda 🥹
gercekten o kadar kiymetli bir seyi gormemis ki. simdi insanlar sevginin anlamini bilmiyor ama umarim bi gun buna muhtac kalmaz. senin yuregin sag olsun ya. hep mutlu ol
her zamann 😊
Mesaj arama kaydı görsel tutmayı sevmıyorum telefonumda silerim direkt
akillica olani yapiyosun adass 💗😌
❤️🥰
Ne zaman eskileri okusam acaba hesabımı mı çaldılar diyorum. Onları yazan ben olamam nayınn
neden ahshahhahsha
beyin olarak her gün güncelleniyorsam demek ki
anladiim
zekiii pozitif cilveli ve eğlenceliydi dmi
Bir şey bitmişse bitmiştir. Bizde eskiye mazi derler djkdx
iste o kadaar hahshahah
Nokta xjxjz
senin anayasaya uymazsam kafam rahat etmicek bi cikti yolla
Özel ders vercem ben sana fjxkxk
bedeva olsun hocam
Sana özel indirim yapabilirim
timam kabul
Anlaştık kalem ve defterini getirmeyi unutma
silgi getirmicem cunku bizde yanlis olmaz hocam 🫡
Olursa da yanlışlıkla olur 😌
💅🏻💅🏻
Hiç öyle huylarım yok Ben zaten bir insanı hayatımdan çıkarttığım dakika bütün mesajlarını fotoğraflarını ondan kalan eşyaları vs hepsini çöpe atıyorum.
Geçmişe mazi derler be canım aynı yarayı kanatıp durmak akıl karı degil bittimi max iki gün tutarım mesajları sonrası numarası dahil herşeyi silerim
Bir dönem evet
sen de bu hallere dusermissin vay bee
Evet, öyle bir şey yaşamıştım🤭🤭
Ama en güzeli o an mesajlarla birlikte herşeyi silmek.
Kökünden siler atarım. Geriye dönen arkasına bakan birisi değilim.
Bir litre vodka içip bayilmaya niyetim yok ben almiyim hocam
Önemli birinden evet Belli bir süre evet sonra zamanla siliyorum gerek yok zaten
Ayrılığın durumuna göre ilk zamanları belki bakarım, onun dışında bakmam.
1-2 defa tekrar bakılır ama aylar sonra eski mesajları okumak psikolojik açıdan sıkıntılı bence.
Hiç okumam silerim kadın böyle huyları var mesajları saklamak gibi değişik değişik huylarınız
Aşkı bulmaya çalışırken seni bulmak ❤🖤❤🖤
Yenilerini yazmayı tercih ediyorum :D
Bunun adı olsa olsa düpedüz m a. L lik başka bir şey değildir 😁
Ahhh.. aşkim umarim barişirsiniz 🥲 bakarım..
hayirlisi buymus boyle olmuss
🙌🏻 sen daha iyilerine laiksin üzme kendini daha iyisi çikar
muah 💖
Vermememiz gereken değerden ötürü oldu
sana da olduysa ben olmusum
tabi efenim takilmam ahshahaha
sensin be
evet senn 😌
o ne ya ahahhahaha
turkce son seviye ahshahhahshs
emre olmayan emreler kapatilsin
ben uydurdum hadi bakim
hayir emre gibi gorunen ama emre olmayan emresin
iyyyy kusucam, en buyuk besiktas ama o renkleri bi daha soyleme
cok sukur
tabii
İşte bu yüzden pat diye silmek lazım
silemiyom 😭
Getir telefonu ben sile basayım
geliyorum piti piti
Birisi var bir tane dahil mesajını silmedim hala okuyorum
Eskiden mesajları ses kayıtlarıni dinlediğim çok dönemim oldu belkı 1 sene 🙄
Eski tarih oldu bugüne bakıyorum artık
Direk siliyorum okumamak için 😂
Kimseyi o kadar sevmedim
Hayır, hepsini sildim gitti.
Olmuştur illa ki de hatırlamıyorum
Hayır mesaj tutmam pek silerim.
Ben okumuyorum..
Ben eski fotileri bile yakarım.
hayır okumuyorum
Olmadı. Günlük hatta saatlik silerim mesajları
Degerli biriyse olabilir neden olmasin ahsh 🖤
16 yaşındayken yapardım
Evet arkadaşımın sohbetini açar açar okurum
Arkaya bakan önünü göremez
Eski mesajları siliyorum
Eski mesajları bırak eskiye dönüp bakmam bile
Önemli birinden gelen mesajlarsa evet
Ayrılığın ilk zamanları sonra bakmam
Onu da yaşadık
Ben direk silerim mesajları
Silerim ve sildim
Çok olduuu 🚬
Oldu 🙂
Okumam gereken bir detay olmadığı sürece okumam
Hiç olmadı..
Bazen oldu evet
Oluyor jsvx
Olmadı
siliyoruz ne okuması
Evet okurum bazen 😔
Çok az
Hayır olmuyor
Okudum
İstisnasız her gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?