tesekkurler <3
Karşı cinste zekanın çekiciliğine mi yoksa tip/kas gibi fiziki kriterlere mi daha çok önem verirsin?
tesekkurler <3
Şişirilmiş boş kas kütleleri veya yakışıklılığın boş kavramı yerine, zekanın keskinliği beni daha çok etkiliyor.
Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler?

Zekaya önem veririm, karşı cinsin kıvrak zekası daha çok etkiliyor. Tipin içine sinecek düzeydeki algısı ve zekanın keskinliği benim düşüncem olsun diyeyim.
ya soyle diyeyim tip de evet hic onemsiz degil fakat zeki karsi cinsin cok fena etkilediği gercek bence
İnsan olarak bir beğeni algısına mutlak sahibiz, istediği kadar dolu dolu beyni olsa dahi çirkin birinin etkileme konusunda gerçekçi olmadığını biliyoruz.
Ama sadece tipe bakan ya da vücut güzelliğine tav olacak kadar dış görünüşçü değilim, değilsin. Az biraz içime sinsin ve zeki olsun bana yeter.
bakis aciniz mutlu edici, tesekkurler
Güzellik görecelidir. Fakat kişilik, saygı, duruş ve olgunluk kalıcıdır. Bana göre önemli olan faktörler de bunlardır ve karşımda ki kişide ilk bu özelliklere dikkat ederim.
güzel
Cevap
16Cevap
zekanın çekiciliğine
Zekadan ziyade pratik ve hızlı düşünen insanlar çekici geliyor
pratik ve hizli cozum üretmek de aslinda zekanın göstergesi
Önce dış görünüş sonra zeka dışını begenmedigin birinin zekasını öğrenemezsn
birini tanımadan zekasını tartmak zaten mümkün değil
Kesinlikle dışını begenmedigin birini de tanimazsn Mayk
Kızlar çok zekaya bakmıyor artık parası olsun birazda kaslı tamamdır
o dedigin kisileri baglar
Önce fiziğine bakarım sonra tanışıp zekasıı tanimak isterim
cok guzel ve fizigi guzel olunca zekasina gercekten bakiyor musun
Zekaya ve nezakete önem veriyorum daha çok. Fizik de etkiler ama boş biriyse manken bile olsa itici gelir bana.
Merhabalar hanımefendi
Ben zeka çekiciliğini tercih etmekteyim, tıp veyahutta güzellik benim umrumda olmayan konulardır.
Uff yalanlarinizdan biktik zeka diyen kizlar yalan soyler hepiniz ilk etapta dis gorunuse bakiyorsunuz en cokta gozlere gozleri cekik kucuk olan birinin yalniz kalmasi mumkun degil tipsizde olsa
neden yalan söyleyiym?
gögüsler ve bacaklar güzel olsun yeter :)))))))
senin gibilerden ne olur ki
ne olurmuş :D
Sadece zekanın yeterli olduğunu sanmıyorum. İkisini de istemelisin.
ikisine de önem veririm.
Karşı cinste zekaya taparım.
benim gibisin
Zeka çekiciliğine
mantiklisi da bu degil mi zaten
Kesinlikle öyle
zeka çok önemli benim için
benimde
Zeka çekiciliği diye bir şey var gerçekten ya
ya nedense boyle vucutlu tipler ve çok yakısıkl tipler bana cekici gelmiyor, sadece beyni icin birini sevdim ben
Erkekleri bilmem ama şöyle tiplerle gezen kadınlar yaşamasın
Önce karakter mümkünse
karakteri olmazsa digerlerinden soz etmek mumkun olmaz ki zaten
Fizik çok şeyi tamamlar
kafasız ama fiziği hoş birine ben dusemiyorum maalfs
Senin arzu ve zevklerinle benimki aynı olamaz ama
ben dedim zaten
Bilmem inanır mısın ama yeri en zor doldurulan şeylerden biri de arzularımızdır kişiye göre değişen zevk ve arzularımız
Benimde bazı arzularım fiziğe göre yaşanabilir
fizigin getirdiği arzulardan pecete malzemesi cikar, hayranligin getirdiği ask beyindeki arzulanmadir, bilmem inanir misin:))
Geldiğimiz bu günlerde yalan dolan sözlerle çıkar ilişkisi oldu aşklar bilmem inanır mısın
varlığını özlüyorsan güzeldir.
Ben zekaya daha çok önem veriyorum
Zengin kayınpeder adayının kızı mı diye bakıyorum.
İkisine de önem veririm
Sapyoseksüellik kesinlikle !!
bende senin gibi dusunuyorum askım
Zeka tabiki
kesinlikle
Hiçbirin bakmam önce karakter
karakteri yazmaya gerek duymadim, yani o olmadan digerlerine soz etmek sacma
Keşke dürüst olsan
Zekası keskin karakteri düzgün insanlar yakışıklı olmadığı için reddediliyor hatta insan yerine koyulmuyor ne yazık ki
net sekilde sordum sorumu, evet yakısikli olmadıgı için reddilen insanlar vardir ama herkes ederi gore bence, sadece tipe ya da fizige gore insanları yorumlayanlar genelde kafası boş kişiler oluyor
Nsbsns
ama oyle bence gulme :D
Değil ablam değil
benim icin oyle desem peki? djfjfjd
İstisnalar kaideyi boamaz
kaidelerin boslugu beni yoklamaz
Tm.
tm.
Benim ne hissettiğimi keşke anlayabilsen
tm. yazmadan da anliyordum merak etme
Nasıl
Yakışıklı asker olsun yeter
Önce zekâ sonra Aura
ikisi de diyelim
Karakteri kişiliği
İkisinede
Zeka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?