
Mesela şu an feriştahı arasa mesaj atsa dönmem🥳

Mesela şu an feriştahı arasa mesaj atsa dönmem🥳
Evet sevdiğim değer verdiğim bir insansa mutlaka değişir. Çünkü sevdiklerimiz bizi en çok yaralıyor. Mesela bana soğuk davranırsa ya da kendisi mutsuz olursa bir derdi olursa benim de modum biraz düşer. Sebepsiz yere bana soğuk yaptığı zaman bende değişirim. Ama bunun dışında etkilenmem. Kim ne yaparsa yapsın umurum da olmaz.
Ruh halim iyi değilse kendimle uğraşıyorumdur. Kendime uğraşıyorsam o sırada başkasıyla uğraşamam, iki işi aynı anda yapamam. Dolayısıyla müsait olmam.
Dünya üzerinde ruh hali ve mental sağlığı en değişken olan insanlardan biriyim bazen dağları delecek motivasyona sahipken bazen herkesten nefret ediyorum bazen çok Sevgi doluyum bazense çok iğrenç bir insana dönüşüyorum
Beni özetlemişsin😂 memnun oldum🤗
Ya bak bazen çok fazla kavgacıyım yalan söylemeyeceğim genel olarak kavgacı bir insanım yani çabuk yükseliyorum ama çok da sevgi doluyum yani şeytan tüyü mü var ben de anlamadım insanlar beni seviyorlar ama ben olsam benimle arkadaşlık yapmazdın çok dengesizim zaten ikizler burcuyum Bir de kindarım akrep yükselenim
Ahahah sen benim üst versiyonum olabilirsin. Ben kavgacı değil sakinimdir ama ruh halim çok değişken ve beni çok yoruyor
Vallahi ben çocukluğumdan beri içimde garip bir devrimci isyancı taraf var ismim de buradan geliyor halbuki baktığım zaman bir 58 boyunda ama işte kısa boylu insan siniri ben de çok net var
Bir bu kadar da yerin altında var derler ya öyleyiz herhalde😂😂
Herkese haddini bildiriyorum yani hiçbir zaman susmadım ama ben yoruldum artık yeter
Yorulmak için çok erken biraz dengede kalmayı öğrenmek lazım😉
Evet öyle maşallah ruh halimde hiç müsait olmuyor birileriyle muhatap olmaya. Sanırım genel ruh halim hep böyle 🤔
Hastalık gibi bir şey bu da
Cevap
29Cevap
Elbette değişiyor moralim yokken hiçbir şeye müsait değilim moralim iyiyken de sadece sevdiğim insanlara müsaitim mesela
Ruh halim dengesizdir ve bu bazen bana ve çevreme yansıyor
benim değişmez pek
Zaman zaman oluyor. Kimseyle konuşmak istemediğim oluyor ama bu zamanı uzun tutmuyorum. Kendime zarar.
Evet ama kötü bi huy belki o an o kişi iyi gelecek ama nedense onu yapmıyorum
Canım isterse müsait olduklarım ile her an müsait olduklarım iyi ki tanışık değil diyorum 😃
Bazıları istisna bu duruma annem, yeğenlerim, kardeşim gibi mesela onlara her zaman musaıtım
Elbette değişiyor. Arkadaşlarım bu konudan çok şikayetçi mesela
Keşke yaradan emanetini benden alsa
Yalnızlıktan usandım
Hep tek başıma mücadele etmekten
Evet gerçekten öyle oluyor bazı zamanlar kimseyle konuşmak istemiyor canım
Düşmanım atsa müsait olunca dönerim. Karşılıksız bırakmam asla.
Dünya yansa
Dönüp bakmam
O haldeyim keyfime bakarım
Evet değişiyor. Modum yoksa veya evde durmak istiyorsam o an uzaklaşırım veya müsait değilim derim
Ruh hâline göre değişir evet o müsaitlik evet.
Benimki daha çok kişiye göre değişiyor.
Değişiyor evet benim de 😂😂
Evet değişiyor
Çoğunlukla hep rahatsız etmeyin modunda olurum.
Evet değişir ama bazen aklımı celdikleri olur
Keyfime göre müsaitim… 😅
Değişiyor tabi bende insanım :D
Değişiyor 😃
Dönmem geri dönmem. 😏
yorgunsam müsait değilimdir. d
İlla ki reaksiyon hali
Evet değişkenlik oluyor
Gıcıksin yani 😅
Ruh halim hiç müsait olmuyor
He valla çok kötü bişey bide alışınca
aynen öyle
Değişiyor Evet
Evet değişiyor
Bazen evet.
Değişiklik oluyor..
Kesinlikle evet
Aynen öyle
Değişiyor
Değişir
Kesinlikle
Değişiyor
Aynen hdkdjs
Değişiyor
Hayır
Darıldım 😁
Eh birazcık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?