
Pintiliğin kitabını yazmış bu ablayı saygıyla selamlıyorum 🤦♂️😅

Pintiliğin kitabını yazmış bu ablayı saygıyla selamlıyorum 🤦♂️😅
Bunları izlediğim zamanlar yemek yiyemezdim ya 😅
Farklı bir boyutta bunlarınki 😂
Ona göre taze çöpten yeni buldu çünkü 😂 birde aynı suyla yıkanan aile vardı yazık çocukları birgün bende temiz suyla duş alacağım diyodu
Ben har vurup harman savuranlardanım😂
Cevap
2Cevap
pinti değilim hiç
Yüzde 10 falan 😂
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar