Kendiniz gibi mi davranırsınız kalıba girer misiniz?

Kim olduğumu bilmiyorum sanki. Kendim olayım diyorum. Yine nasıl davranıcağıma karar veremiyorum. Çoğu insan kendi gibi davranmıyor doğru ama kalıba girince de yapmacık olduğumu düşünüyorum. İnsanlara iyi davransam olmuyor sert davransam olmuyor sanki. Ortasını bulmak desen zor.

Kendiniz gibi mi davranırsınız kalıba girer misiniz?
Cevapla