Eski yaşadıklarımdan dolayı bütün erkeklere soğuk davranıyorum konuşmuyorum sizce bu nasıl geçer?

Önceden reelde 1-2 kere sanalda sayısız kez erkekler tarafından zorbalığa uğradım reelde biri bana çok güzelsin dedi ortamdaki diğer erkek gülmeye başladı bu mu güzel diye onun dışında arkadaş olarak gördüğüm biri durduk yerde bana sen benden hoşlansaydın kendimi camdan atardım dedi ve daha çok şeyler yaşadım artık iyi biri olsa da konuşmuyorum korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye

Eski yaşadıklarımdan dolayı bütün erkeklere soğuk davranıyorum konuşmuyorum sizce bu nasıl geçer?
Cevapla