
İnsanların biraz daha fazla empati yaparak hareket etmesini isterdim.

İnsanların biraz daha fazla empati yaparak hareket etmesini isterdim.
Insanlarin kotu degil imanli suclu ile sucsuz ayrilmasini suc islenmesin artik ya kucuuk bir cocuga kiyiliyor bu ulkede genclere imkan fazla olsun isterdim veya saglik konusunda suanda oldugu gibi geriliyoruz insanlarin empati kuraral asil insanlarin tedavi edilemsi lazim geriye gidiyoruz ileriye degil
Ekonomi
Heeşeyden kastin neler mesela? Kadın cinaytleri tecavuzculer katiler bunları sihirli degnegim olsa duzeltirim ama duzelttiğimi sandıgımla kalırım bunlar degişmez istersen zincira vur gene yaparlar allahın bellaları bunların birtek allah cezasını verir.
Şimdi söyle bana herşeydenn kastin ne?
O kadar alışmışım ki artık bi kulagından girip digerinden cıkıyor takmıyorum kimseyle de içli dişli olmuyorum sizde olmayın insanların kotu olduguna kendimi ikna ettim hiç kimseden bi beklentim yok o yğzden de cokta umrumda degiller indanlar cıkarcı
İnsanlıktan çıkmış milleti dünyanın tümünü insanlığa geri sokardimmm onun harici su para illetine bir seyler yapardim ama ne yapardim onu bilmiyorum
Herşeyin en başı paradan dolayı zaten
Aynen öyle bu milleti bozan para
Cevap
4Cevap
İnsanların yemek ile ilgili köle gibi çalışmasının önüne geçerdim
Sağlık ve yeme barınma ihtiyaçlarının parasız olması lazım
İnsanların yargıladıkları şeylerden daha ağırıyla imtihan olmasını
Kotu niyet besleyen her dusunceyi.
Bu arada, profilinizde bulunan yazi bir alinti mi ?
"Danse comme si personne ne te regardait. Aime comme si tu n’avais jamais été blessé Chante comme si personne n’écoutait. Vis comme si c’était le paradis sur terre "
Cidden cok guzel, unutmamak icin sormustum.
Bilgi icin tesekkurler
Evet, aslinda attigin her adimi sadece kendini dusunerek at demek istiyor gibi yazi.
Kesinlikle dogru...
Dogru bir ozet...
Yalan zaten her şey bununla başlıyor bahaneler savaşlar çocukların ölümü ve inançlar
Yanlış anlamak, kafada kurmak olmasa mesela
Cahil insanların zekalarını
O şu an biraz zor
35 yaşımdan sonrasını
Silivri soğuk sorma 😅
🙃
Sana katılıyorum kesinlikle
güncel para birimini değiştiririm
Savaşlar bitsn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?