Nerde boş gereksiz insan varsa ya akrabam ya da akrabam çıkıyor 😂


Sanırım jenerasyon farkı, bu kadar insan evimde toplanmış olsaydı mutlu olurdum. Beni insan yerine koymuşlar zahmet edip gelmişler. Pek de hoşuma gider misafir ağırlamak. Ya da benim dostlarım çok iyi bilemedim ajsj
Bulaşığı düşündük biz daha çok 🤭
Göründüğü gibi olmuyor aslında ya. Eli iş tutan üç beş kişi giriyor mutfağa toplanıyor hep bir elden. Çok daha kalabalık sofralarım oldu hiç yoruldum dediğimi bilmem sjdj ama dediğim gibi benim dostlarım iyi insanlar her aile için geçerli olmayabilir bu
Güzel dostlar biriktirmişssınız 🧚🏼♀️🙃
İçeri bile girmem kapıda ayakkabıları gördüğüm an koşa koşa geri giderim. 😅
Bende girmem bu ne. 😂😂
Lahmacun alayım mı yolluk 😂😂
😂😂 işte özeti
Cevap
40Cevap
ben direk uzak dururum geri giderim dışarı kalabalık sevmiyorum
Kaçamazsın cevap ver barış 😂🤭
😂 kaçmıyorum
Evlilık nezamn iş güç nezaman şu sıgarayı nezaman bırakacaksın😜
bu sorulara maruz kalmamak için topuklarım işte :D :D
😂😂
Ben onun haberini alırım gitmem 😀
Sana gıcıkmış haber vermemıs gıbı düşün
Selamün aleyküm Allahu akbarrrrr diyip bomba atar kaçarım
İyiymiş 😁
Ya her ne kadar can sıkıcı görünse de. İnsanın çevresinin kalabalık olması bana göre güzel bir şey.
Kalabalık güzel sorular kötü 😂
İşten gelince ben evimde bu manzarayı görsem o gün evde durmam başka yerde kalırım. Kalabalık sevmiyorum.😂
Mesai var deyıp kaçalım
Ahahah o da olur😂😂
Manzara kötü cay yetişmez bunlara o takıldı kafama simdi birde servisi var of sonra bulaşıklar
Sen sona gelene kadar baştakı çayı bitirir yaa
Aynen yaaa onu düşündüm içler acısı bir durum
Bu aileye gelin giden kıza Allah sabır verısn 🤭😂
Yol yakınken dönsün hatta😂😂
😂😂
Genelde pek kimse olmaz akrabalar gelince soru basit ne zaman evleniyorsun niye evleniyorsun hep aynı soru
Cevap alalım ozamn
Sen evet dediğinde
Ben bu manzarayı görsem kapıyı çeker geri çıkarım 😄
Ben almıyım teşekkürler Allah'a emanet diyip topuklarım, kalabalık sevmiyorum akraba hiç sevmiyorum... doyduk insan görünümlü yılanlara.
🤭🤭🤭
Şöyle ortami görünce odama kaçıp işim var diyorum ya da bilgisayarımı alıp dışarı kaçıyorum jdjdjdj
Gidemiyorsam da onlar benden korksun 😅
Niye kız napcan misafire 🤭😂
Patavatsız misafire patavatsız davranırım 😅
Bir defasında , damadı baban seçer tarzı konuşmuşlardı , yatağa babam girecekse neden olmasın demistim fjdjjdjf hiç durağım yok.
🤭😂 ooo maşallh sana
Nefret ederim hadsiz insanlardan, bir de bu olay yaşandığında liseye yeni geçmiştim.
Şu yaşımda hiç acımam 😅
Belanın ta kendısıyım 🔪
Yok kız o kadar da değil en azından tatlı bela diyelim dndjxjd
🥰🥰 ona şüphe yok
💋💋💋
Ecel teri dökmem döktürürüm.😜Eee bana yer açan yok mu diyip başlarım ilk sıradan sorular sormaya
Woww
Öyle bir manzara ile karşılaşmam akrabalar benden uzak olsun 1
Dereceden son dereceye kadar
Misafir mi sevmezsin akraba mı
Akraba sevemem kalabalık sevmem gelen tek gelsin akraba ise hiç gelmesin akraba ile ugrasacagima dev Afrika salyangozu ile ugrasiriem daha iyi :)
O nasıl benzetme yahu 😃😃
Ben hiç eve girmem geri giderim, ha gidemedim sevgili evlilik soruları istemezdim ya
Kaçamazsan kaçınılmaz son belli 😂
He ya
Köye gittiğimde gördüğüm manzara. Soru da eee yeğenim ne zaman evleniyorsun
Cevap alalım hemen😂
Ben evlendım de kalpten gider üçü beşi 😂🤭
Kim gıtse kar 😂😂🤭
Öldüm de taziye yemeğimi yemeye geldiler herhalde derim
Töbe de 🙄
Baksana ne kadar mutlular anca onun içindir 😒
Helvan fıstıklı galıba
Lahmacunda yemişlet🤧
Ölüsü bile mübarek 😂🤭 tövbe töbeee
O sofrada o toplulukta olmayı çok isterdim çok özledim öyle kalabalık topluluklarda yemek yemeyi
İkinci çocuk nezaman Nuti 🤭
Dükkan kapalı. Mühürlendi
😂 peki
😘😘😘
Acaba tokalaşsam mı? Nerden başlıyım? Tokalaşsam çok uzun sürecek tokalaşmasam ayıp olur mu?
Al stres sebebi
Evet bu tarz kalabalık bir akraba grubunun arasına girince kitleniyorum :D
Hiç sevmem. Bıde dik dik bakarlar
Evet ben birde öyle kalabalık karşısında falan konuşabilen biri değilim iyice fenalaşıyorum :D
Bıde bayıl feriha 🤭
Ahsfhasshsdjsdj buna sesli güldüm :D :D yerinde kullanılan repliklerin hastasıyım :D
Gulelım tabii 🤭
Tabii gülmeden olmaz :D
🤭😜
Selamün aleyküm 😊 ey cemaat nasılsınız? Bugün hepinizi tebessümlu görüyorum. soldaki kırmızıli ve karsisindaki pek gülmüyor hayırdır karşılıklı sofradasiniz diye mi moralinizi bozuk , ne oldu diye konuşmaya devam ederdim.
Ataga atak 😂 akıllıca
Kalabalık sevıyırsun güzel
Yok akraba sevmem ben kalabalık da sevmem
Açmıyor sohbetlerı bazen
Şurda iki gırgır yapıyoruz dur bee
Senden sonra mı 😂
Hımmm
ya piyango çıkmıştır ya da miras kalmıştır bana, yoksa sevimsiz akrabaları böyle bir arada görmek imkansız...😅
Şeyy benim işim çıktı. Hadi ben kaçtım derim jfhjgh bu ne yahu nereden toplanmışlar bu kadar derim içimden 😂
Okul ne zaman bitiyor sorusu SANANE LAN SANANE diyemediğim için ecek teri döktürür
Maaşın ne kadar, nasıl bu kadar kilo verdin? Bu iki sorudan geberirim galiba
Kalabalık bir yandan güzelde bir yandan iyi değil soru sormaları hiç bitmeyen işler evde 🤦
Hemen telefonu kulağıma alıp konuşuyor gibi yapardım, sonra da benim acilen gitmem gerekiyor, kusura bakmayın siz keyfinize bakın der ve kaçardım 😂
😅😅 bu nedir gözünü seviyim
Kalp krizi garantılı
😅😅😅
Lahmacunları nerden aldınız. Hınzır etli lahmacun mu yedirdiniz millete? Sorusu
Valla hiç ecel teri dökmem, direkt kalabalığa karışır yemeğimi yer içeceğimi içer keyfime bakarım
Açık ve net sevmiyorum bir de benden habersiz olunca hiç sevmiyorum
Yemegi kendileri yapıp yer , sonra toplarlarsa sorun yok , eğlenirim nolcak 😄
İş buldun mu veya evlilik ne zaman
Klasik bılınmez denklem
Bul birini evleneyım desen oda olmuyor 😂
😂😂
Evde yatacak yer var mı?
Aşiret abi dikkat et 😃
Gitsinler öğretmen evinde filan kalsınlar :D
Hakjh 😅 ben böyle eve girmem bulaşık yemek çay of off
Bulaşığı sen yıkarsın :D
Büyük konuşmayım aman. Kocam bey aşiret felan çıkar belki 😅😅
Kısmet dua et :D
😂😂
Bu ne ya , geri evden çıkarım kzjckd
Run rabbit 😂
Dedikoducu hepsi birde hiç çekemem ddkjfjjd
Evet arada yenge vardır muhakkak
Ah bu yengeler🙄
eve gitmem böyle bir durumda
Ben olsam bende gıtmem
Ne güzel bir sofra
Evet bende sevdım. Köy galiba orada herkes samımı cana yakın
Lahmacun Antep'e benziyor.
Olabilir. Resım alıntı
Hangi belediyenin iftari bu😃
Bılmem 😜🤭 görsel alıntı
Bence iyi olurdu
Akraba sever misin
Çok az 😅
Nerdeydin
Niye geç geldin kımleydın
onun cevabını asla dürüstçe veremem. d
Niye acaba
Kimene nerde olduğumdan hahah
Merak ettık yahuu
offf çok gıcık bi tablo bu
Bencede off
Bu durumla karşılaşıyorum arasıra
Sorular ne oluyor peki
E iyiymiş
Evet genelde o. Ama pek akraba görmem ben uzaktayım aileden akrabalardan. Şanslıyım. Ama annem iletir ıvedılıkle😂
Dönüşüm muhteşem olacak 😂🤭
Yanımda aslan gıbı 190la 😂
neyseki böyle dertlerim yok 😂😂
Neden
Bende yalnız yaşıyorum kafa rahat
"Sen hala evlenmedin mi?"
O kaçınılmaz son 😂
Aile sizin aile mi yoksa çok sevimli
😊😊😄
Görsel alıntı
Sen nerelisin ki
En öndeki biraderin de saçları kızıl da biraz kumraldan kızıla kaçıyor 😄
İç Anadolu’dan 😃
Hmm Anadolu hızı 😊😊
Yok be alıntı resım. Bukadr kalabalık degılız
tamam dedim inandım ya :)) şive var mı sizde
Hayır yok
Memlekette de mi yok ya. Bizimkiler de düzgün konusur ama sağdan soldan kimle konuşsam şivemi oraya kaydırıyom anlaşılmak için bazen 😄
Yok ne yapalım 🤭😂
Aman bende de yok önemli değil beni de iç Anadolu bölgesindekilere benzetirler gonuşma, gafa falan derken
Bas harfi a olan Varya
A olan mı 😂
Evet ya biseyler demisti sana
Hatırladım
Öyle iste ya buradan yazayım mı herşeyi:))
Nezaman evleneceksın 🤭🤭
Cevap alalım
Böyle manzarada eve gitmem
Doğudakiler alışık da ben bir batılı türk olarak bu kadar kalabalık akraba çevrem olsun istemezdim
Anooooo
Canooo
😉🤭
Aa ne güzel işte. Güldük eğlendik. Hem ben sana küsüm 😪
@Yaleleyyalelee niye ne yaptım ben sana
Portakallının sorusuna sitenin yarısını etiketlemişsin bir ben yokum 😪😪
Bahaneye bak. İyi tamam 🤭 teşekkür ederim
Aa teşekkür ettim kahveye ne dedim ki 😒
Kurabıye getireyim barışalım olmaz mı ☕️🍪
Teşekkür ederim 🙏 🙃
ee evlenmiyor musun
Cevap alalım 🤭😂
Misafirler sana soruyor 😅
Ben onları tanımıyorum 🤭😂
Bende tanımıyorum 🤗
Ama araya kaynarim lahmacun hayir diyemem
Yemek varsa okey yani 😂
Ney okey ben anlamıyor 😅
😂😂 yemek varsa soru sorabılırler yani
Zaten soracaklar bari yemek olsun 🙈🙈
😂😂
Eee sen ne zaman evleniyorsun.
Genel olarak bu şartlarda yaşıyoruz 😂
Nerde kaldın
Nerdeydin evet 😁
Sizin sülale galiba 🤨
Görsel alıntı
Bende senin sülale sandım dedim kadına bak mafya gibi
Aşiret bunlar bence🤭 aman lahmacun güzel görünüyor
Senin karnın aç belli
Herzmaman
O zaman sen lahmacunu görsen direk aralarına dalarsın
ben duymamazliktan geliyorum 😀
Evlilik konusu.
Cevap nedir
Hayırlısı, kader, daha var, param yok vs..
😃 yaniii makül
atanamadın mı evlenemedin mi
ay tovbe yarabbi ya korkar kacarim
Ne yalan söyleyeyim kalabalık sevmem
Akraba sorularıyla bea..
Kimin cenazesi var 😂😂
Bulaşıklar sende bu gün 😂😂😂
Hiç bir soru... Kalabalık severim sohbet iyidir
Lahmacun da güzel duruyor he
Bisuru laf sokan olur aman aman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?